فلاح خاطرنشان کرد: بر این اساس ، نقاط مشکل ساز در شبکه ، چه در اپراتورها و چه در شرکت ارتباطات زیرساخت ، مشخص شد و مقرر شد اپراتورها ، به ویژه شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت ، پیشرفت های لازم را انجام دهند. در اسرع وقت.” سازمان نظارتی همچنین مسئول پیگیری موضوع تا زمان اجرای کامل اقدامات خواهد بود. امیدواریم با انجام این اقدامات ، مشکل کندی اینترنت در ساعات اوج مصرف در برخی از نقاط کشور حل شود و مردم راضی باشند.
به گزارش روز یکشنبه ICTNN ، این خبر دیروز به نقل از مدیرکل حفاظت از مصرف کنندگان در خصوص عدم وجود مشکل اینترنت کند در کشور و انجام تعهدات توسط اپراتورها در رسانه ها منتشر شد.
وی افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید از مهرماه و برگزاری اکثر کلاسها برای دانش آموزان به صورت مجازی ، میزان و حجم استفاده از اینترنت به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که این امر باعث کندی اینترنت در برخی نقاط و در ساعات اوج مصرف می شود. شد.
معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: این ازدحام در ساعات پیک در نهایت موجب نارضایتی برخی از مشترکین شد. به منظور بررسی و حل فوری این مشکل به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، هفته گذشته جلساتی با حضور کلیه عوامل مربوط به تامین و توزیع اینترنت از جمله شرکت مخابرات زیرساخت ، شرکت مخابرات ایران ، شرکت های تلفن همراه برگزار شد. و شرکتهای دارای مجوز ارتباطات ثابت (FCP). ) و اقدامات لازم برای بهبود کیفیت و سرعت اینترنت انجام شد.
به گزارش ICTNN ، دیروز خبری مبنی بر تلاش ناموفق وزیر ارتباطات برای اصلاح خدمات رسانی به مردم منتشر شد. مدیرکل سازمان تنظیم مقررات حمایت از حقوق مصرف کننده با اشاره به دستور وزیر ارتباطات مبنی بر بررسی فوری علت کندی شبکه در ساعات اوج مصرف ، گفت: “طبق بررسی های انجام شده در شهرهای مختلف ، اپراتورها از تعهدات خود فراتر رفته اند.”
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
حسین فلاح جوشقانی ، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت و گو با ICTNN اظهار داشت: این گزارش بر اساس اطلاعات و گزارشات شش ماهه اول سال 1400 از سیستم 195 استخراج شده است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری