زارع پور افزود: پرونده های مربوط به وزارت ارتباطات را برای پیگیری به ادارات لازم ارجاع داده ام و به همکارانم تاکید کردم نتیجه اقدامات انجام شده را به اطلاع ارسال کنندگان پیام برسانند.
تصاویر نشان می دهد که 20 درصد پیام های ارسالی به وزیر شکایت از اپراتورها است. از این میزان 40 درصد مربوط به مخابرات، 30 درصد به همراه اول، 25 درصد به ایرانسل و 5 درصد متعلق به سایر اپراتورها (صبانت، شاتل، هایوب و …) است.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
وی خاطرنشان کرد: شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، مشکلات کارکنان شرکت ملی پست و مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در برخی روستاها بیشترین تعداد پیام را به خود اختصاص داده است.
از دیگر شکایات مربوط به پست، شکایت از بانک زیرمجموعه این شرکت یعنی پست بانک با 2 درصد است که موضوع شکایت، درخواست تسهیلات، بخشودگی تسهیلات، بخشودگی سود و جریمه دیرکرد دریافتی بوده است. امکانات
درخواست توسعه پوشش اینترنتی و ارتقای کیفیت در روستاها 16 درصد از شکایات شامل 85 درصد پوشش اینترنت و موبایل روستایی، 5 درصد پوشش جاده ای، تلفن ثابت روستایی و پوشش مخابرات شهری را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه در این مدت دقیقا 9 هزار و 562 پیامک دریافت کرده ام، نوشت: از ابتدای مسئولیتم در وزارت ارتباطات، یکی از راه های ارتباط مستقیم با مردم استفاده از پیامک بوده است. در 100 روز گذشته نزدیک به 10000 نفر نظرات، مشکلات و دغدغه های خود را از طریق شماره تلفن اعلام شده (09122996321) با من در میان گذاشته اند.
در نهایت در این بخش 2 درصد از شکایات مربوط به عملکرد همکاران است که موضوع شکایات نارضایتی از مدیران پست، تخلفات پست بانک برخی استان ها و نارضایتی از عملکرد مدیران در سایر حوزه ها می باشد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وزیر ارتباطات، عدم تعیین تکلیف تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت خدمات، قطعی تلفن ثابت، عدم تامین کابل های سرقتی و تاخیر در راه اندازی سرویس های اینترنتی از مهمترین موضوعات مرتبط با مخابرات است.
زارع پور نیز با این نوشته ها اینفوگرافیک های جالبی منتشر کرده است.
وزیر ارتباطات در پایان پست اینستاگرامی خود نوشت: امیدوارم روزی برسد که همه پیام های دریافتی فقط چت باشد و مشکلی در کشور ایجاد نشود.
به گزارش روز چهارشنبه ICTNN، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام گزارشی از تعداد پیام های ارسالی و درخواست های مردمی ارائه کرد.
13 درصد از مشکلاتی که در این مدت به وزیر ارتباطات منتقل شد، شکایات مردمی از خدمات پستی و درخواست های کارکنان این شرکت بود که عمده مشکلات آن حل مشکل نیروی انسانی از جمله افزایش حقوق، رفع مشکل بود. نیروهای شرکت، تغییر وضعیت مناطق مرزی. بسته های مرسوله و تاخیر در رسیدن بسته های مرسوله.
تحریریه ICTNN شبکه خبری