به گزارش ICTNN، قربانعلی قمی اظهار کرد: در راستای بهبود و ارتقای ارایه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر به درخواستهای شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ در ایام تعطیل در دو نوبت کاری صبح و عصر، پاسخگوی تماسهای مشتریان مخابرات تهران است.
مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران تصریح کرد: در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل کار خود حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسشها و ثبت درخواستها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.
مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران در تعطیلات خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به تعطیلی شش روزه استان تهران از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در تمام روزهای تعطیل نیز همه روزه در دو نوبت کاری و تا ساعت ۲۲ آماده پاسخگویی به مردم تهران و شهرستانهای استان تهران هستند.
به گزارش ICTNN به نقل از مخابرات منطقه تهران، قمی افزود: مشترکین مخابرات استان تهران میتوانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند.
انتهای پیام