این شرکت برای نخستین بار اینستاگرام شاپ را سال گذشته در راستای تلاش فیس بوک – شرکت مادر خود -برای تبدیل این پلتفرم به یک مقصد خرید آنلاین با تجربه بررسی محصولات در آن معرفی کرد. طبیعتا این نوع ابتکار در خدمت مدل تبلیغات فیس بوک قرار می گیرد چرا که برندها در جست و جوی مصرف کنندگان، مایل هستند برای توسعه دسترسی خود پول پرداخت کنند.
انتهای پیام
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
به نقل از منبع
تبلیغات در اینستاگرام شاپ تنها در دستگاههای موبایل ظاهر خواهد شد زیرا تب اینستاگرام شاپ قابلیتی است که تنها در دستگاههای موبایل قابل دسترس است. با این حال تعداد تبلیغاتی که هر مصرف کننده مشاهده می کند، به میزان استفاده وی از اینستاگرام و تعداد افرادی که در تب اینستاگرام خرید می کنند، بستگی خواهد داشت.
اینستاگرام با راه اندازی محصول تبلیغات جدید، سرمایه گذاری بیشتری در اینستاگرام شاپ (Shop) که کسب و کار تجارت الکترونیکی این شبکه اشتراک گذاری عکس به شمار می رود، انجام می دهد.
بر اساس گزارش تک کرانچ، تب اینستاگرام شاپ یکی از جنجالی ترین افزوده های این اپلیکیشن در سالهای اخیر بود زیرا جای تب اکتیویتی را گرفت و به این اپلیکیشن حال و هوای تجاری تری نسبت به گذشته بخشید. اکنون جامعه خلاقیت در حال سبک و سنگین کردن گزینه هایش است زیرا اینستاگرام با عرضه قابلیتهای دیگری مانند ریلز که کپی تیک تاک است، از ریشه های اصلی خود به عنوان پلتفرم اشتراک گذاری عکس فاصله بیشتری گرفته است.
به گزارش ICTNN، این شرکت در حال حاضر فرمت جدیدی را آزمایش می کند که شامل تصاویر تک و گزینه برای مجموعه ای از تصاویر است و فعلا منتخبی از تبلیغات کنندگان در آمریکا برای این آزمایش انتخاب شده اند و در ماههای آینده امکان تبلیغات به بازارهای دیگر توسعه خواهد یافت.
این شرکت هنوز زمان دقیق عرضه تبلیغات عمومی بیشتر را اعلام نکرده و تنها توضیح داده که برنامه اش، توسعه فرمت جدید به تبلیغات کنندگان در بازارهای دیگر ظرف ماههای آینده است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری