به گزارش ICTNN، طبق ایمیلی که وبسایت MacRumors مشاهده کرده است، اپل از ۲۵ اکتبر دو بخش تبلیغاتی جدید را در اپ استور اضافه خواهد کرد. این شرکت آمریکایی قصد دارد فروش فضای تبلیغاتی را در تب “امروز” و در انتهای لیست اپلیکیشن ها در تمامی کشورها به جز چین آغاز کند. این تبلیغات دارای یک نماد پس زمینه آبی هستند تا آنها را از سایر توصیه ها متمایز کند.
اگرچه اپل از سال 2016 تبلیغات جستجو را در اپ استور می فروشد، تب Today قبلاً برای توصیه های تیم تحریریه این شرکت رزرو شده بود. این شرکت در صفحه پشتیبانی خود اعلام کرد که با تبلیغات تب Today، برنامه شما بهطور برجسته در صفحه اول اپ استور ظاهر میشود و کاربران هنگام بازدید از AppStore، ابتدا آنها را میبینند.
به گفته وب سایت Engget، ظاهرا اپل علاوه بر نمایش تبلیغات بیشتر در اپ استور، قصد دارد به زودی تبلیغات جستجو را در سرویس Maps نیز معرفی کند.
دفعه بعد که سعی کردید یک برنامه را در آیفون خود دانلود کنید، برای دیدن تبلیغات بیشتر آماده شوید.
در ماه جولای، اپل برای اولین بار اعلام کرد که تبلیغات را در تب “امروز” نشان می دهد. افزایش نمایش تبلیغات بخشی از تلاش های اپل برای توسعه تجارت تبلیغاتی خود است. مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ اخیرا گزارش داد که اپل امیدوار است درآمد سالانه تبلیغات خود را سه برابر کند و طی چند سال آینده به 10 میلیارد دلار برساند.
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات