وی افزود: اگر فضای اپلیکیشن ها به گونه ای باشد که علاوه بر تبلیغات، مشتریان خود را داشته باشیم و بتوانیم محصولات خود را تبلیغ کنیم، مطمئناً اگرچه ممکن است زمان بر باشد، می توانند جایگزین خوبی برای اپلیکیشن های خارجی در آینده باشند.
مهدی ابراهیمی که بیش از 20 سال در عرصه مبلمان و صنایع چوب به دو صورت سنتی و مجازی فعالیت دارد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ICTNN اظهار داشت: از این بسته استقبال می کنیم و با توجه به محدودیت هایی که در فضای مجازی امیدواریم هرچه زودتر ساماندهی شود، حضور اپلیکیشن های داخلی البته این بار با قدرت می تواند خلاء ناشی از این مشکل را تا حدود زیادی پر کند، اما خدمات کارآمدتر و موثرتری را می طلبد.
ابراهیمی گفت: انتظار از نرم افزارهای کسب و کار داخلی این است که زمینه های تبلیغاتی مختلفی را برای صاحبان مشاغل فراهم کند چرا که فعالیت ما در فضای مجازی در گرو جذب مشتری است.
وی افزود: کار من به گونه ای است که قبل از فضای مجازی فعالیت خود را به صورت سنتی انجام می دادم اما فضای مجازی یعنی اینستاگرام به من کمک کرد تا کسب و کارم را رونق دهم که متأسفانه تا حد زیادی باعث ضرر ما شده است. به محدودیت های مجازی
ابراهیمی می گوید: مثلا مدتی در روبیکا فعال بودم اما نتوانستم مشتریانی را که باید داشته باشم جذب کنم. بنابراین یکی از مهمترین ابزارهای کار در اپلیکیشن های داخلی، بستر مناسبی برای کار تبلیغاتی است.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
تحریریه ICTNN شبکه خبری