ارائه آموزش دیجیتال برای دسترسی آسان و منصفانه برای مشتریان “”، ارتقای سطح دانش مدیریتی و فنی مدیران و کارشناسان ایرانسل “، “اجرای آموزش های تخصصی و مهارت محور برای همکاران غیرمستقیم ایرانسل برای بهبود خدمات جدید “و” دستیابی به بالاترین سطح رضایت مشتری “آموزش حرفه ای و مهارت محور” از اهداف آکادمی ایرانسل است.
این رویداد با هدف توضیح ماهیت و مفهوم علم داده و کاربردهای آن، به ویژه برای مشاغل، و همچنین نحوه استفاده از داده های خرد و کلان برای به دست آوردن بینش در مورد برنامه ها و استراتژی های داده محور در مشاغل برای تصمیم گیری آگاهانه برای رشد و بهینه سازی است. کارایی. شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این رویداد روز یکشنبه 22 اسفند 1393 از ساعت 14 الی 20 به صورت حضوری در آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار و توسط تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل به صورت آنلاین پخش شد.
علم داده در واقع حلقه اتصال و راهنمای این وضعیت است. علم داده مجموعه ای از ابزارها، الگوریتم ها و اصول یادگیری ماشینی است که هدف آن کشف الگوهایی در داده های خام برای پیش بینی و تصمیم گیری است. بدون اغراق می توان گفت که امروزه یکی از رایج ترین کاربردهای داده و علم داده در حوزه تجارت است.
از مهم ترین بخش های این وب سمینار می توان به سخنرانی ها و پنل های تخصصی علم داده با حضور متخصصان و بوم شناسان فناوری با محورهای «علم داده، چالش ها و فرصت ها» و «انتقال تجربیات عملی در علم داده» اشاره کرد. و زیرشاخه های مرتبط.” وی همچنین به بازدید از نمایشگاه جانبی با حضور فعالان عرصه تجارت اشاره کرد.
آکادمی ایرانسل در قالب مجموعه «آزمایشگاه های ایرانسل» تأسیس شده و به عبارت دقیق تر مرکز آموزشی این مجموعه است. هدف اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران از راه اندازی آکادمی، برداشتن گامی موثر در جهت توسعه آموزش های مهارتی، توانمندسازی مشتریان، مشارکت در ایجاد روش های نوین آموزش دیجیتال و ارائه آموزش عادلانه است.
*** محتوای این مقاله تبلیغاتی است و ICTNN مسئولیتی در قبال آن ندارد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
آموزش های ارائه شده در آکادمی ایرانسل به طور کلی شامل «آموزش های تخصصی و نوآورانه برای توانمندسازی نیروی انسانی ایرانسل»، «آموزش های مهارت محور در زمینه های تخصصی برای رفع نیازهای علمی نیروی انسانی در شرکت های همکار ایرانسل»، «آموزش دیجیتال برای ایرانسل» است. مشتریان در گروه های «مدیریت و فناوری حرفه ای، اطلاعات و ارتباطات» و «آموزش استارتاپ ها و فرآیند تسریع و ارائه خدمات منتورینگ».
دنیای امروز دنیای داده است و ذخیره سازی و استفاده کارآمد از داده ها یکی از چالش های اصلی سازمان ها در دهه گذشته بوده است. بنابراین، در سالهای اخیر، تمرکز اصلی متخصصان داده بر ساخت چارچوبها و راهحلهایی برای مدیریت دادهها، از استخراج و ذخیرهسازی گرفته تا تحلیل و استراتژیهای مبتنی بر دادهها بوده است.
در همین راستا مرکز آموزش رایگان ایرانسل به عنوان یک مرکز تخصصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ارائه آموزش های تخصصی، نوآورانه و مهارت محور، با ارائه یک سامانه معتبر، توانمندسازی نیروی انسانی ایرانسل، مشتریان ایرانسل و عموم مردم را فراهم می کند. گواهی تایید شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور فعال است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری