ICTNN/
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
اینستاگرام با راهاندازی اشتراکگذاری پولی، راههای بیشتری برای کسب درآمد از این پلتفرم در اختیار سازندگان محتوا قرار میدهد.
در ابتدا، در مرحله تست آلفا، تنها 10 سازنده محتوا در ایالات متحده به این ویژگی دسترسی خواهند داشت تا اینستاگرام بتواند بازخورد علاقه مندان و تولیدکنندگان محتوا را در مورد این ویژگی دریافت کند.
به گزارش ICTNN، این ویژگی که در ماه نوامبر در اپ استور کشف شد، اکنون به طور رسمی توسط گروه کوچکی از تولیدکنندگان محتوا در ایالات متحده آزمایش می شود که می توانند به طرفداران خود دسترسی پولی به محتوای انحصاری اینستاگرام را بدهند. مشترکین نشان ویژه ای دریافت می کنند که به آنها کمک می کند در نظرات و پیام سازندگان محتوا از سایر کاربران متمایز شوند.
به گزارش TechCrunch، کسانی که می خواهند از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود اشتراک بخرند، این کار را از طریق خرید درون برنامه ای در سیستم عامل های iOS و اندروید انجام می دهند و اینستاگرام درآمد تولیدکنندگان محتوا را تقسیم نمی کند.
اگرچه گزارش شده است که اینستاگرام در حال طراحی فناوری است تا تولیدکنندگان محتوا را از گرفتن اسکرین شات از محتوای اختصاصی جلوگیری کند، اینستاگرام به TechCrunch گفت که چنین فناوری در مرحله آزمایش اولیه وجود ندارد. با این حال، به اشتراک گذاری محتوای پولی نقض شرایط خدمات است و سازندگان محتوا تشویق می شوند افرادی را که اسکرین شات می گیرند یا محتوای آنها را ضبط می کنند، گزارش دهند.
داستان های به اشتراک گذاشته شده با حلقه بنفش مشخص می شوند و سازندگان محتوا می توانند محتوایی مانند محتوای پشت صحنه را به اشتراک بگذارند. برگههای رایج نیز بنفش خواهند بود تا آن طرفداران را در بخش نظرات محتوای عمومی تشخیص داده و در پیامهای درخواستی که به پوشههای موجود در آن کادر ارسال میکنند، شناسایی شوند.
کاربران به محض عضویت در یک تولیدکننده محتوا، به محتوای اشتراکگذاری شده قدیمی، مانند داستانهای ذخیرهشده در Highlights دسترسی خواهند داشت. آنها همچنین از برنامه های زنده انحصاری آگاه هستند که در آن می توانند بیشتر با تولیدکنندگان محتوا تعامل داشته باشند زیرا طبیعتاً مخاطبان کمتری خواهند داشت.
سازندگان محتوا می توانند قیمت خود را برای دسترسی به محتوای اختصاصی از طریق اشتراک گذاری پولی تعیین کنند. هشت قیمت مختلف از 99 سنت تا 99.99 دلار در ماه وجود دارد، و هزینه اشتراک بستگی به ارزشی دارد که تولیدکننده محتوا برای محتوای خود قائل است. اکثر سازندگان محتوا احتمالاً کمترین قیمت را تعیین می کنند، مانند 99 سنت، 2.99 دلار، 4.99 دلار و حتی 9.99 دلار، قبل از اینکه بتوانند قیمت بالاتری را تعیین کنند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری