شیائومی ، که تلفن های کم رنگ او ، در سالهای اخیر سعی کرده است با ارائه مدل های اصلی دوربین ، از زنجیره ارزش صعود کند.
Xiaomi 5.5 -inch Ultra 5 ، که در نمایشگاه کنوانسیون بین المللی بارسلونا به طرفداران بارسلونا ارائه شد ، آغاز یک سری ساعتهای هوشمند جدید ، موتور سیکلت های برقی و هدفون بی سیم بود.
طبق آخرین کانال های بازار کانال ، شیائومی رشد اصلی بین مارک های صوتی شخصی در سال ششم بود. طبق اعلام موسسه تحقیقات IDC ، سازنده تلفن های هوشمند ، سومین شرکت تولید کننده تلفن های هوشمند در جهان پس از سامسونگ الکترونیک و اپل ، برخلاف دو شرکت ، 5 ٪ افزایش فروش تلفن هوشمند در هر سال 6 را به ثبت رسانده است.
به گفته بلومبرگ ، شیائومی ، مستقر در پکن ، پس از سرمایه گذاری اولیه این شرکت در اتومبیل های برقی ، شاهد قیمت بالای سهام سهام در بازار هنگ کنگ بود. این شرکت در حال حاضر از همان مارک و آرم فوق العاده در تلفن های هوشمند و اتومبیل خود استفاده می کند و “Ultra 4” دارای مدلی با پوشش پشت پوست مصنوعی است و مطابق با پوشش داخلی Niahomi Skia است.
منبع: https://www.itna.ir/news/83528/%D9%BE%D8%B1%DA%86%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B5-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA
تحریریه ICTNN شبکه خبری