تلفن پیشگام سونی در اواخر بهار بود Xperia ۱ علامت رسما ارائه شد. جالب است بدانید که این تلفن شروع می شود با استفاده از منابع خارجی تلفن های پیشرو سونی شرکت های شخص ثالث بودند. به نظر می رسد که این استفاده از منابع خارجی برای ژاپنی ها سرگرم کننده نبود و مشکل نتیجه یک دامنه معیوب بود ، وسیله مهمی که باید با یک دستگاه معیوب جایگزین شود. پس از رفع این مشکل ، سونی اکنون توضیح می دهد که چگونه می توان از فاجعه مکرر Xperia 1 VII جلوگیری کرد.
خلاصه و مهمترین امتیاز
- 🔵 سونی در بیانیه رسمی در مورد مشکلات دستگاههای جدی تلفن Xperia ۱ Mark ۱ (Xperia 1 VII) او عذرخواهی کرد و راه حل های خود را برای آینده توصیف کرد.
- 🔵 شرکت موظف به اجرای یک است یک سیستم مدیریت و کنترل کیفیت جدیداز مشکلات مشابه در آینده جلوگیری کنید.
- 🔵 این سیستم جدید در حال حاضر برای واحدهای جایگزین Xperia 1 VII در حال اجرا است تمام دستگاه های Xperia آینده همچنین گسترش خواهد یافت.
- فروش این تلفن پس از استراحت ، در اروپا و اکنون در ژاپن رزومه

سونی Xperia 2
سونی تلفن پیشگام جدید خود ، Xperia 2 Mark 2 را منتشر کرده است ، و بلافاصله نظرات منفی زیادی از خریداران با فرزندان، خاموش شد و حتی دستگاه روشن نشد ، دریافت شد. اکنون این شرکت مراحل لازم را برای جلوگیری از تکرار این امر توصیف کرده است.
شرح مشکل اولیه سونی و پاسخ به آن
پس از متوقف کردن فروش تلفن در سراسر جهان و بررسی مشکل ، یک ماه پس از انتشار رسمی پیشگام خود ، این شرکت برنامه جایگزینی رایگان اعلام کرد که همه خریداران یک واحد جدید و اصلاح شده دریافت می کنند. ریشه مشکلات ، یکی دایره معیوب او بود چند روز پیش ، ما شنیدیم که این هفته فروش Xperia -mark 2 در اروپا از سر گرفته شده است و این شرکت اکنون همین موضوع را برای ژاپن اعلام کرده است.
راه حل سونی برای آینده: ترویج کنترل کیفیت
در بیانیه رسمی ژاپنی ، این شرکت عمیقاً از ناراحتی ایجاد شده عذرخواهی کرد. سونی قول داد این کار را انجام دهد سیستم کنترل کیفیت مورد استفاده برای محصولات Xperia ، با یک سیستم مدیریتی جدید در پشت ، تقویت کردنبشر این سیستم جدید “تأیید ریسک و ارزیابی مؤثر در فرآیند تولید” را تضمین می کند.
این سیستم جدید در حال حاضر برای واحدهای جایگزین و آنهایی که در حال حاضر برای فروش هستند فعالیت می کند. سونی قول داد که برسد تمام دستگاه های Xperia آینده گسترش می یابد
پیامی به مشتریان
اگر هنوز مشتری وجود دارد قبل از 1 ژوئیه آنها Xperia ۱ Mark 2 را خریداری کردند ، واجد شرایط دریافت یک دستگاه جایگزین رایگان ما هستیم سونی می گوید که او انتقاد شدید را که در این زمینه دریافت کرده است ، می گیرد و سعی می کند محصولاتی را ارائه دهد که می تواند بار دیگر مشتریان خود را تأیید کند.
نظر شما در مورد این مشکل برای سونی اندروید چیست؟ واکنش های ژاپنی را چگونه ارزیابی می کنید؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/08/28/%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%AF-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D8%A7%D8%AC%D8%B9%D9%87-xperia-1-vii-%D8%AC/
تحریریه ICTNN شبکه خبری