برنامههای وفاداری مشتریان را مدیریت کنید
یکی دیگر از راههای افزایش فروش دادن اطلاعات به مشتریان است. مشتریان بالقوه همیشه آماده تماس برای دریافت اطلاعات از کسب و کار شما نیستند. گاهی اوقات، مشتری ترجیح می دهد اطلاعات مورد نیازش را شخصا پیدا کند. میتوانید با ایجاد یک فهرست دقیق از محصولات و خدمات به روز رسانی شده، به همراه یک پایگاه دانش متشکل از پرسشهای متداول و مقالات مرتبط با بهره گیری از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در این مسیر به سرنخ ها و مشتریانتان کمک کنید.
شما میتوانید دادههایی را در مورد مخاطبان، مشتریان بالقوه و بالفعل خودتان جمعآوری کنید تا با استفاده از این دادهها تجربه شخصیتری را برای آنها ایجاد کنید. ارائه این تجربیات سفارشی سازی شده در جلب وفاداری مشتریان، ادامه مکالمات و ایجاد علاقه مندی کمک زیادی خواهد کرد.
مشتری از کسب و کار شما انتظار ارائه یک تجربه مشتری حرفه ای و یکپارچه را دارد. ارائه خدمات مستمر و یکپارچه باعث ایجاد رضایت و اعتماد در مشتری نسبت به کسب و کار شما می شود. با استفاده از نرم افزار سی آر ام، با ذخیره سازی تیکت ها در یک مکان مرکزی، اختصاص هوشمندانه تیکتها به کارشناسان و به کارگیری قالبها و پاسخهای آماده قادر خواهید بود قدمهای موفقی در این مسیر در جهت ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه و با کیفیت به مشتریان تان بردارید.
برای افزایش فروش لازم است وفاداری مشتری، تجربه کاربری مشتری، پشتیبانی از مشتری و در کل ارتباط کسب و کارتان با مشتری را مدیریت کنید. مشتریان وفادار و رضایتمند به حامیان کسب و کار شما تبدیل شده و دیگران را نیز به انجام همین کار تشویق خواهند کرد.
به عنوان مثال، میتوانید از سیستم CRM برای خودکارسازی یک نظرسنجی میزان رضایت استفاده کنید. میتوانید این نرم افزار را طوری برنامه ریزی کنید که پس از ارائه بازخورد توسط مشتری، یک کد تخفیف به ایمیل او ارسال کند.
هرچه بیشتر در مورد مشتریانتان اطلاعات داشته باشید، در برآوردن نیازهای آنها توانایی بیشتری خواهید داشت. نرم افزار CRM ابزارهای تعامل و جمع آوری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد.
ارتباطات با مشتریان را تقویت کنید
نرم افزار CRM با وارد کردن این درخواست ها به یک سیستم مرکزی تضمین می کند که هیچ یک از این درخواست ها نادیده گرفته نمی شوند. این ابزار همچنین می تواند قالبهای پاسخ ایمیل را به صورت خودکار در مواجهه با سوالات و تیکتهای مشخص برای مشتری یا سرنخ ارسال کند. این ایمیلها میتوانند شامل شماره ردیابی، پاسخ پرسشهای متداول یا پیوندهایی به منابع کاربردی و مفید باشند.
سخن پایانی
علاوه بر این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می تواند در یادآوری تاریخهای خاص مانند روز تولد مشتری به شما کمک کند و به صورت خودکار هدایای در نظر گرفته شده (به عنوان مثال، یک پیام تبریک به همراه کد تخفیف) را برای مشتری ارسال کند.
ارائه خدمات یکپارچه
به این ترتیب شما میتوانید بینشهایی در مورد موضوعاتی که مشتری به آنها علاقهمند است، اینکه چه فرآیندهایی بر رضایت مشتری تأثیر میگذارند و حتی زمانی که احتمال خرید او بیشتر است، به دست بیاورید.
رشد روابط با مشتری با درک آنچه مشتریان شما نیاز دارند آغاز می شود. میتوانید از قدرت نرم افزار CRM در جمع آوری دادههای مرتبط در مورد مشتریانتان استفاده کنید. نرم افزار سی آر ام شما میتواند به پیگیری اطلاعات مشتری کمک کند، اطلاعاتی از قبیل:
- • سابقه خرید مشتری
- • ترجیحات و عادات مشتری
- • تعاملات وب و ایمیل های مشتری
- • محصولات مورد علاقه مشتری
بفرست برای دوستات