این در حالی است که سامسونگ با 16.5 درصد سهم بازار در جایگاه دوم بازار قرار گرفت. این برند با گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فولد 4، گلکسی دبلیو 23 و حتی گلکسی دبلیو 23 فلیپ فروش بسیار خوبی داشت.
بفرست برای دوستات
این در حالی است که سامسونگ با 16.5 درصد سهم بازار در جایگاه دوم بازار قرار گرفت. این برند با گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فولد 4، گلکسی دبلیو 23 و حتی گلکسی دبلیو 23 فلیپ فروش بسیار خوبی داشت.
بفرست برای دوستات
منبع: https://toranji.ir/2023/01/30/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4/
گزارش IDC همچنین اضافه کرد که شرکتهایی که فروش خوبی در این بخش داشتهاند از هر دو نوع گوشی تاشو کوچک و بزرگ (فلیپ و فولد) در سبد محصولات خود داشته اند.
بازار گوشیهای هوشمند تاشو در چین و در سه ماهه چهارم 2022 بیش از 3 میلیون دستگاه فروش داشته است. این آمار نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی 118 درصدی را نشان میدهد.
نظر شما درباره عملکرد برندهای مختلف در بازار گوشیهای تاشو هوشمند چین چیست؟
همچنین سهم کلی فروش گوشی های تاشو از بازار موبایل چین رشد داشته است. این سهم از 0.5 درصد در سال 2021 به 1.2 درصد در سال 2022 رسید. در این مدت، هواوی با 47.4 درصد از سهم بازار گوشی های تاشو رتبه اول را دارد. به این صورت یعنی از هر ۲ گوشی تاشو هوشمند فروخته شده در چین ۱ عدد با برند هواوی همراه بوده است.
ICTNN - شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف اطلاع رسانی جامع در حوزه اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات به شما خدمت رسانی می کند
© 2021 ICTNN - بهینه سازی و اجرا توسط محمدصادق مجدی.
© 2021 ICTNN - بهینه سازی و اجرا توسط محمدصادق مجدی.