ما بیانیه ای از سخنگوی Oppo در رابطه با شکایت ادعایی دریافت کردیم:
ما به طور فعال با نوکیا مذاکره کردهایم و برای حل عادلانه این موضوع به کار مجدانه ادامه خواهیم داد.
اوایل این هفته گزارشی مدعی شد Oppo در استرالیا مورد شکایت قرار گرفته، زیرا نوکیا از این شرکت به دلیل نقض فناوریهای 4G و 5G شکایت کرده است.
منبع: https://toranji.ir/2022/10/14/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7/
تاکنون هیچ گونه اقدام قانونی علیه OPPO در استرالیا به ما اعلام نشده است. ما به طور عادی در همه بازارها به جز آلمان (که فروش و بازاریابی محصولات تحت تأثیر این پرونده قانونی به طور موقت متوقف شده است) به فعالیت خود ادامه می دهیم.
فروش اوپو در آلمان در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است، اما پرونده های قضایی همچنان ادامه دارد. این بدان معناست که ممنوعیت نهایی وجود ندارد و ممکن است نتیجه متفاوتی ببینیم.
دیروز درباره شکایت نوکیا از Oppo نوشتیم. این بار گزاشی درباره دادخواهی Nokia در استرالیا منتشر شده بود. با این حال انتشار خبر مذکور واکنش رسمی Oppo را به همراه داشت. واکنش اوپو به گزارش دادخواست نوکیا در استرالیا حاکی از آن است که شرایط این برند چینی عادی است.