تبلیغات اینستاگرام معمولاً خیلی عمومی نیستند و اغلب به صورت پیشنهادهای غیرمستقیم برای پست هایی هستند که به دید بیشتری نیاز دارند (مطالعه کنید چه چیزی در حال تبلیغ است). اگرچه این سیاست در دوره های زمانی مختلف تغییر کرده و به نظر می رسد اکنون زمان تغییر دیگری است. با توجه به تست Ad Breaks باید گفت که تبلیغات اینستاگرام تهاجمی و آشکارتر خواهند شد.
تبلیغات اینستاگرام به فید کاربران پخش می شود
شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی به نام “وقفه های تجاری” آغاز شده است. تفاوت مهم بین این تبلیغاتاز دستش بدهمهم است. این مشکل تجربه مرور اینستاگرام کاربر را مختل می کند و آنها را ملزم به انجام این کار می کند یک تبلیغ را حداقل 3 تا 5 ثانیه تماشا کنید بنابراین آنها می توانند به مشاهده فید خود ادامه دهند.
متا، شرکت مادر فیس بوک، اینستاگرام و … همیشه برای کسب درآمد به تبلیغات متکی بوده است. قبلاً این اطلاعیه ها عموماً رسمی نبودند و به عنوان “اعلام” علامت گذاری نمی شدند.
با این حال، این شرکت اخیراً با چالش هایی مانند قوانین سختگیرانه حریم خصوصی و ظهور TikTok مواجه شده است. بنابراین، او برای کسب درآمد بیشتر کارهای مختلفی را امتحان می کند. این شامل خریدهای درون برنامهای، اشتراکها و اکنون این میشود “وقفه های تجاری” غیرقابل چشم پوشی!
اینستاگرام همیشه در ترکیب تبلیغات در بخش های مختلف برنامه خود مانند صفحه اصلی و صفحه کاوشگر قوی بوده است. همه ما به دیدن پست هایی با عنوان «پست های حمایت شده» عادت کرده ایم که تقریباً شبیه محتوای معمولی هستند. این فرم را منتشر کنیدتبلیغات نرمکسانی هستند که سعی می کنند به زیر پوست ما بروند تا واکنش های شدیدی نسبت به آنها نداشته باشیم.
اما این مدل وقفه یا وقفه تجاری آنها متفاوت هستند و شما باید آن را تماشا کنید.
متا به طور رسمی چیزی در مورد انتشار رسمی و عمومی «Ad Breaks» اعلام نکرده است. در حال حاضر کاربران اینستاگرام در پلتفرم های Reddit و X (توئیتر سابق) نارضایتی خود را اعلام کرده و تجربه خود را از این تغییر به اشتراک می گذارند.
در حال حاضر، به نظر می رسد تبلیغ اینستاگرام تبلیغات تهاجمی را از بین می برد محدود به گروه کوچکی از کاربران است. این نشان می دهد که متا در حال آزمایش این ایده است و مشخص نیست تصمیم نهایی گرفته می شود یا خیر.
در مورد این چی فکر می کنی؟ تبلیغاتی که نمی توانید از دست بدهید چیست؟ شاید تاکنون نمونه های زیادی از این موارد را در یوتیوب یا برخی بازی ها دیده باشیم، اما آیا اینستاگرام می تواند این تصمیم را بدون ایجاد نارضایتی زیاد و از دست دادن سهم کاربران به رقیب چینی خود یعنی TikTok اجرا کند؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2024/06/03/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D9%87%D8%A7%D8%AC%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%88-%D8%B9%D9%84%D9%86%DB%8C/
تحریریه ICTNN شبکه خبری