تغییر در استراتژی ارائه: مدل های عالی در پاییز ، نسخه های اقتصادی در بهار
طبق گفته های ETNEWS ، این شامل آیفون برای سری پاییز فقط آیفون 6 Air ، آیفون 6 Pro و iPhone 6 Pro Max است که با اولین تلفن قابل تاشو اپل همراه است. با این حال ، مدل اصلی آیفون 5 و انتشار اقتصادی آن ، آیفون 5E ، در ماه مارس شناسایی می شود.
این تغییر بدان معنی است که مشتریانی که می خواهند در پاییز یک آیفون جدید بخرند ، نه تنها به مدل های اصلی دسترسی پیدا می کنند. چنین رویکردی اولین بار از زمان انتشار اولین آیفون در سال ششم بود که نشان دهنده تغییر اساسی در استراتژی فروش اپل است.
استراتژی جدید: چرخه نمایش را به دو مرحله تقسیم کنید
براساس این گزارش ، اپل قصد دارد چرخه نمایش را به دو بخش جداگانه تقسیم کند:
• ارائه مدلهای بالا در نیمه دوم سال
• ارائه مشکلات با قیمت مناسب در نیمه اول سال
این رویکرد در اوایل سال جاری با نسخه آیفون 5E (به عنوان جایگزینی برای سری SE) مورد آزمایش قرار گرفت.
هدف اپل: فروش را در طول سال افزایش دهید
گزارش های قبلی حاکی از آن است که اپل به جای تمرکز فقط در سه ماهه چهارم ، برنامه شش ماهه نسخه را برای افزایش فروش خود در طول سال بررسی می کند.
سریال آیفون 5 که به زودی منتشر می شود ، انتظار می رود آخرین محصولاتی باشد که در ماه سپتامبر از مدل تشخیص سنتی پیروی می کنند. از سال پنجم ، اپل ممکن است خط تولید خود را گسترش داده و سالانه شش مدل جدید را راه اندازی کند ، در حالی که همچنان به فروش برخی از مدل های قدیمی با کاهش قیمت ادامه می دهد.
این تحول نشان دهنده تحول اپل به سمت انعطاف پذیری بیشتر در بازاریابی و پاسخ به نیازهای مختلف مصرف کنندگان است.
منبع: https://www.itna.ir/news/86242/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%B3%D9%86%D8%AA-%DB%B1%DB%B7-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B1%DB%B8-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B7-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF
تحریریه ICTNN شبکه خبری