آخرین نمایشگاه Xbox Games در ماه ژوئن موفقترین نمایش برای مایکروسافت بود و شاهد افزایش 38 درصدی بینندگان نسبت به سال گذشته بودیم.
مایکروسافت اعلام کرده است که نمایشگاه بازی های ایکس باکس که در ماه ژوئن برگزار شد به پربیننده ترین رویداد ایکس باکس تبدیل شده است.
بر اساس این خبر، برنامه مذکور در ماه ژوئن بیش از 92 میلیون بازدید را به ثبت رساند که نسبت به نمایش بازی ایکس باکس در سال 2022، 38 درصد افزایش نشان می دهد.
نمایشگاه Xbox Games امسال مجموعهای از عناوین از جمله Forza Motorsport، Hellblade 2: Senua’s Saga، Fable، South of Midnight، Avowed و Clockwork Revolution و بسیاری دیگر را به نمایش گذاشت. این ویترین بلافاصله با یک فرو رفتن عمیق در بازی نقش آفرینی مورد انتظار Starfield دنبال شد.
در ماه آگوست، ایکس باکس برای گیمزکام 2023 به آلمان می رود، جایی که بزرگترین غرفه ای که ایکس باکس تا به حال در این رویداد ارائه کرده است را برپا خواهد کرد.
دیروز مایکروسافت از جایگزین خود برای سرویس اشتراک طلایی Xbox Live رونمایی کرد. این سرویس جدید 9.99 دلار در ماه یا 59.99 دلار در سال هزینه دارد و به بازیکنان امکان دسترسی به بخش چندنفره بازی ها و همچنین امکان تجربه بیش از 25 عنوان هیجان انگیز را می دهد.
منبع: GamingBolt