آسموسن توضیح داد که Respawn نمیخواست کاری را که با Star Wars Jedi: Fallen Order انجام میداد تغییر دهد، زیرا بازی اول بسیار مورد استقبال قرار گرفت. سازنده می خواست دنباله را تکامل دهد و بهبود بخشد، چیزی که آسموسن معتقد است Respawn با نسخه نهایی Star Wars Jedi: Survivor به آن دست یافت.
بازی Star Wars Jedi: Survivor اخیراً با شش هفته تاخیر عرضه شد و اکنون این بازی در تاریخ 8 می 1402 (28 آوریل 2023) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و S منتشر خواهد شد. این تاخیر برای دادن Respawn در نظر گرفته شده است. زمان بیشتری برای بررسی مسائل بازی، که برای طرفداران سری آرامش بخش بود.
استیگ آسموسن در مصاحبه ای با مجله PLAY توضیح داد که تلاش های Respawn در ارتقای Star Wars Jedi: Fallen Order به ساخت بازی جدید کمک کرده است.
Respawn دریافت که آنها میتوانند از پردازندههای سریعتر، حافظه بزرگتر/سریعتر و زمان بارگذاری بهتر در کنسولهای نسل بعدی بهره ببرند که به دشمنان/NPCهای بزرگتر، جزئیات بیشتر، چگالی بیشتر و گستردهتر تبدیل میشود.
در حالی که ما به دنبال بهبود Survivor بودیم، نسخه پلی استیشن 5 بازی Jedi: Fallen Order مکان خوبی برای آزمون و خطا بود.
ما ردیابی پرتو را برای نسخه نسل بعدی Fallen Order در نظر گرفتیم، همانطور که قبلاً آن را در Survivor پیاده سازی کرده بودیم. اما ما آن را رها کردیم زیرا طراحی هنر و محیط بین نسل هشتم و نهم بسیار متفاوت بود. با این حال، این فرآیند به ما کمک کرد تا بفهمیم چگونه به ردیابی پرتو در نسخه اصلاح شده موتور Unreal خود نزدیک شویم.