یکی از توسعه دهندگان سابق Rocksteady ادعا می کند که Suicide Squad: Kill the Justice League بسیار بهینه شده است.
دل واکر که در حال حاضر یکی از اعضای Naughty Dog است، قبلا در استودیو Rocksteady کار می کرد. او علاوه بر Suicide Squad، روی Batman: Arkham Knight نیز کار کرد و اخیراً درباره دنباله آینده Rocksteady صحبت کرده است.
واکر در پستی در توییتر خود گفت:
این بازی یکی از بهینه ترین عناوینی است که تا به حال روی آن کار کرده ام. اجرای آن با سرعت 60 فریم بر ثانیه با چهار شخصیت قابل بازی در یک شهر جهان باز آسان نیست. ما باید روی حجم هر بافت، هر چندضلعی و هر متریال بسیار دقیق میبودیم. امیدوارم از تجربه بازی لذت ببرید!
سازنده همچنین در مورد اندازه این تیرانداز غارتگر در PS5 صحبت کرد. برخلاف بسیاری از بازیهای فعلی AAA، Suicide Squad: Kill the Justice League روی کنسول کمتر از 50 گیگابایت است.
Gotham Knights، یک بازی اکشن همکاری که توسط WB Games Montreal ساخته شده است، در سال 2022 منتشر شد و با سرعت 30 فریم بر ثانیه بر روی کنسول ها اجرا شد. اما به نظر می رسد که Rocksteady در Suicide Squad با نرخ فریم 60 عملکرد بهتری داشته است.
Dell Walker ادعا می کند که دستیابی به این نرخ فریم نیاز به دقت زیاد سازندگان در توسعه بازی دارد.به گفته او، تیم سازنده تضمین کرده است که بافت ها و چند ضلعی ها برای حفظ این نرخ فریم بدون به خطر انداختن کیفیت بصری بهینه شده اند.
حال باید منتظر ماند و دید که Suicide Squad: Kill the Justice League چگونه روی رایانه شخصی اجرا می کند. اثر قبلی Rocksteady، Batman: Arkham Knight، در زمان عرضه، عملکرد فاجعهباری روی پلتفرم مذکور داشت. با توجه به اینکه Rocksteady به طور قابل توجهی در بهینه سازی Suicide Squad اطمینان بیشتری دارد، بعید است که سناریوی مشابهی دوباره اتفاق بیفتد.
Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.
نظرت راجع به آن چیست؟