کیشیموتو همچنین تایید کرد که استودیو Dimps مسئولیت توسعه سونیک 4 را بر عهده داشته است. توییت کیشیموتو به زبان ژاپنی است و با استفاده از ابزار آنلاین قابل ترجمه است که البته منجر به یک سری خطاها می شود. او در توییت خود نوشت:
آخرین گزارش مالی سگا نشان می دهد که Sonic Frontiers یک بازی فوق العاده موفق برای این شرکت بوده و همچنان به فروش خوبی ادامه می دهد. این بازی از نوامبر گذشته تا کنون 2.9 میلیون نسخه فروخته است. Sonic Frontiers تا دسامبر سال گذشته 2.5 میلیون نسخه فروخته بود. آپدیت های رایگان فراوان این بازی یکی از دلایل موفقیت مداوم آن بوده است.
علاوه بر بازیهای سونیک سهبعدی، بازیهای آینده سونیک شامل بازیهای Sonic Scrolling نیز خواهند بود. پس لطفا منتظر آنها باشید!
این موفقیت باعث شد تا Sonic Frontiers به عنوان نقشه راه آینده فرنچایز Sonic در نظر گرفته شود. خود کیشیموتو قبلاً در مورد برنامه های خود برای دنباله مستقیم این بازی صحبت کرده و گفته است که ممکن است مکانیک Boost در بازی بعدی حذف شود.
با وجود موفقیت قابل توجه اخیر سونیک سه بعدی در قالب Sonic Frontiers، به احتمال زیاد در آینده شاهد بازی های سونیک دو بعدی خواهیم بود.
با وجود موفقیت چشمگیر Sonic Frontiers، کارگردان این بازی آقای موریو کیشیموتو گفت که طرفداران بازی های سونیک دو بعدی نگران آینده این فرنچایز نباشند. کیشیموتو در پاسخ به این سوال که آیا SEGA بازی دیگری شبیه به Sonic 4 خواهد ساخت یا خیر، گفت که طرفداران میتوانند در کنار عناوین سهبعدی، انتظار بازیهای جدید سونیک دو بعدی را نیز داشته باشند.
Sonic Frontiers در حال حاضر برای پلتفرمهای Xbox Series X/S، PlayStation 5، Xbox One، PlayStation 4، Nintendo Switch و PC در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی می توانید نقد و بررسی آن را از طریق این لینک مطالعه کنید.
تحریریه ICTNN شبکه خبری