یک گزارش جدید نشان می دهد که Perfect Dark یک تیرانداز اول شخص است که حالت های مبارزه، جاسوسی و حقه بازی را با هم ترکیب می کند.

شکل و فرم راه اندازی مجدد Perfect Dark یکی از سوالات متداول کاربران ایکس باکس بوده است. تریلر افشای این بازی حدود سه سال پیش منتشر شد و از آن زمان تاکنون هیچ نمایش جدیدی از این اثر به نمایش در نیامده است. البته پروژه مذکور از مشکل توسعه مستمر و بلندمدت رنج می برد و گزارش جدید منتشر شده توسط IGN این موضوع را روشن کرده است.
پس از انتشار جزئیات مختلف در مورد مشکلات پشت صحنه پرفکت تاریک، از جمله عدم مشاهده در روند توسعه، عدم پیشرفت، و تغییر توسعه دهنده از Certain Affinity به Crystal Dynamics، IGN همچنان گزارش می دهد که از استودیو پشت Tomb Raider کار روی Perfect Dark را آغاز کرده است، این پروژه به آرامی و پیوسته در حال پیشرفت است و در نهایت شروع به شکل گیری می کند. همچنین ظاهرا توسعه این بازی از ابتدای سال 2022 به دلیل تغییر موتور گرافیکی به Unreal Engine 5 (Unreal Engine 5) آغاز شده است.
طبق این گزارش، Perfect Dark یک عنوان تیراندازی اول شخص مانند نسخه قبلی خود خواهد بود. این بازی که در یک محیط آینده نگرانه قرار دارد، بر داستان سرایی تمرکز دارد و از جنبه گیم پلی، به نظر می رسد که مکانیک ها و ابزارهای جنگی و مخفی کاری را مطابق با ماهیت جاسوسی خود متعادل کند. در این گزارش همچنین آمده است که عنوان مذکور از «فناوری حرکت تجربی» استفاده خواهد کرد که باید در آینده به تفصیل بیان شود.
اگرچه راهاندازی مجدد Perfect Dark شروع به پیشرفت در توسعه خود کرده است، اما گزارش اخیر نشان میدهد که این بازی هنوز در مراحل اولیه تولید است و انتظار میرود حدود ۲ تا ۳ سال دیگر منتشر شود.
بازی Perfect Dark با همکاری دو استودیو The Initiative و Crystal Dynamics در حال ساخت است. چندی پیش مت بوتی، رئیس استودیو ایکس باکس اعلام کرد که گیم پلی این اثر تا 18 ماه آینده نمایش داده خواهد شد.
