با توجه به صفحه لینکدین انیماتور فنی ارشد The Initiative، سازندگان Perfect Dark از فناوری MetaHuman Unreal Engine 5 استفاده می کنند.

فیل راجرز، رئیس Crystal Dynamics و Eidos Montreal، سال گذشته اعلام کرد که Perfect Dark بسیار خوب عمل می کند. با این حال، مایکروسافت و Initiative هنوز جزئیات زیادی در مورد بازی منتشر نکرده اند. اتفاقی که شاید دلیلی بر صحت و سقم شایعه مواجه شدن گروه سازنده در روند توسعه باشد. البته از نظر فناوری های به کار رفته در ساخت بازی، به نظر می رسد از موتور Unreal Engine 5 استفاده قابل توجهی شده باشد.
اطلاعات موجود در صفحه لینکدین Tyler Thornock، که تصور میشود انیماتور فنی ارشد این ابتکار است، سازندگان را در مورد استفاده از چهرههای Meta Human و دگرگونی اعضای بدن مدلها، بهویژه دستهایشان، آگاه میکند. تورناک همچنین با Human، سازنده اسکلت های صورت و بدن برای انیمیشن، در توسعه یک پلت فرم RBF ساده شده همکاری کرده است.

فناوری MetaHuman از زمان معرفی پتانسیل عظیمی را وعده داده است. نمونه ای از آن را می توان در تریلر اخیر Senua’s Saga: Hellblade 2 مشاهده کرد که بر روی انیمیشن های صورت تمرکز داشت. تغییر شکل بدن شخصیت ها نیز جالب به نظر می رسد، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که این موضوع چگونه روی بازی تاثیر می گذارد.
Perfect Dark در تاریخ نامشخصی برای PC و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.