تیم سازنده Marvel's Blade، شعبه لیون استودیو Arkane، تایید کرده است که برخلاف شعبه آستین، از موتور گرافیکی خود به نام Void Engine استفاده خواهد کرد.
نقاط قوت
- آژانس لیون بازی Marvel's Blade را با موتور گرافیکی Void تولید خواهد کرد
- Deathloop آخرین عنوانی بود که از این موتور استفاده کرد. بعد از اینکه آژانس آستین به سمت موتور Unreal رفت، بسیاری فکر می کردند آژانس لیون هم همین کار را می کند.
- با این حال، استفاده از موتور Void تایید شده است
پس از موفقیت Deathloop، شعبه لیون استودیوی Arcane در جریان مراسم Game Awards 2023 هفته گذشته افشاگری بزرگی انجام داد. این استودیو تقریباً دو سال است که بر روی Marvel's Blade کار می کند و احتمالاً به دنبال ایجاد رقیبی برای مجموعه Marvel's Spider-Man شرکت Insomniac Games است.
از آنجایی که پروژه مورد بحث تنها در مراحل اولیه خود است، در حال حاضر چیز زیادی برای به اشتراک گذاشتن با شما نداریم، اما به نظر می رسد که آژانس لیون در حال بازگشت به موتور قابل اعتماد خود، Void Engine است.
چرا این مهم است: پس از ابداعات اخیر Unreal Engine 5، صنعت بازی های ویدیویی از موتورهای اختصاصی دور می شود. این باعث شد استودیوهایی مانند CD Projekt RED بیشتر فناوری داخلی چشمگیر خود را برای استفاده از Unreal Engine کنار بگذارند.
توماس موث به عنوان مهندس نورپرداز ارشد در آژانس لیون کار می کند.
نمایه LinkedIn توسعهدهنده تجربه او را با تیمهایی مانند EA Motive و Eidos Montreal نشان میدهد. مهمتر از آن، به نظر می رسد که این تایید می کند که Marvel's Blade از موتور Unreal Engine استفاده نخواهد کرد.
همانطور که قبلا ذکر شد، Unreal Engine آماده است تا به استاندارد جدیدی برای توسعه عناوین AAA تبدیل شود. به لطف ابزارهای رایج و ویژگی های جالب، بسیاری از استودیوها از Unreal Engine 5 حمایت می کنند.
چیزی که همه چیز را جالبتر میکند این واقعیت است که شعبه آستین اخیراً به Unreal Engine ارتقا یافته است. عنوان بدنام Redfall از Unreal Engine 4 استفاده میکرد، که باعث شد باور شود که شعبه لیون نیز از همین روش پیروی خواهد کرد.
به نظر می رسد شعبه آستین نیز با موتور Unreal مشکل دارد. Redfall در ابتدا فاقد حالت 60 فریم بر ثانیه بر روی کنسول ها بود و عملکرد بازی روی رایانه های شخصی نیز ضعیف بود.
بر اساس گزارش های منتشر شده، بسیاری از مشکلات بازی Redfall ناشی از انطباق این استودیو با فناوری Unreal Engine بوده است. بنابراین اگر این درست باشد، آژانس لیون احتمالا انتخاب عاقلانه ای در استفاده از Void Engine داشته است.
استفاده از موتور Void اخیرا منجر به ساخت بازی Deathloop شده است. حتی اگر از نظر گرافیکی جذاب ترین بازی سال 2021 نبود، تیراندازی اول شخص آن جذابیت هنری بی نظیری در میان آثار شعبه لیون داشت.
بنابراین، طرفداران می توانند انتظار عملکردی مشابه Marvel's Blade را داشته باشند، زیرا تصاویر مفهومی و تریلر نشان داده است که تیم سازنده بار دیگر به دنبال ظاهری سبک و کلاسیک هستند.
نظرت راجع به آن چیست؟