به نظر می رسد که Mafia 4 علاوه بر تکیه بر عناصر سبک مخفی کاری، از عناصر بازی های چندنفره و سرویس گرا استفاده خواهد کرد.
به تازگی استودیوی Hanger 13 یک آگهی شغلی جدید در صفحه رسمی لینکدین خود منتشر کرده است که از افراد واجد شرایط و متخصص برای تکمیل سمتهای طراح ارشد هوش مصنوعی و طراح ارشد سیستم بازی دعوت میکند.
شرح شغل طراح هوش مصنوعی می گوید که کارمند روی «نسخه بعدی فرنچایز مافیا» کار خواهد کرد که دارای ویژگی هایی مانند «حلقه های بازی مخفی کاری و مبارزاتی» است. همچنین یادآور میشود که طراحان هوش مصنوعی از مرحله نمونهسازی و آزمایش شروع به ایجاد سیستمها، نمونههای اولیه و رفتار خواهند کرد و سپس آنها را تا مرحله نهایی و پیادهسازی در بازی ادامه خواهند داد.
علاوه بر این، این افراد مسئولیت طراحی و توسعه شخصیتهای غیرقابل بازی را بر عهده دارند که برخی از آنها در مبارزات شرکت میکنند و برخی دیگر نه. الگوهای طراحی، از دیدگاه طراحی خلاقانه و فنی نمونه های اولیه گرفته تا رفتار و توانایی های دشمن، باید با دید و هویت سری مافیا مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، متخصصان در این موقعیت باید اطمینان حاصل کنند که بازیکنان رفتارها و مقاصد شخصیت های هوش مصنوعی را درک کرده و می توانند برای مبارزه با آنها برنامه ریزی کنند.
در عین حال در لیست طراحان ارشد سیستم بازی نیز به این موضوع اشاره شده است که افراد با تجربه کار بر روی عناوین AAA، بازی های چند نفره یا سرویس گرا گزینه های خوبی برای این موقعیت هستند. چنین مشکلی می تواند به این معنا باشد که احتمالا در نسخه چهارم سری Mafia شاهد المان هایی از عناوین چندنفره و سرویس گرا خواهیم بود.
چندی پیش آگهی استخدام دیگری توسط Hangar 13 منتشر شد که نشان می داد Mafia 4 احتمالا هنوز در مرحله پیش تولید است و بر روی Unreal Engine 5 توسعه می یابد، بنابراین به نظر می رسد سرنوشت طرفداران سری Mafia به آن مرتبط است. صبر و انتظار؛ چرا که تمامی نسخه های این مجموعه حداقل پنج سال بعد از بازی قبلی منتشر شده اند و مشخص می شود که این موضوع در مورد Mafia 4 نیز صدق می کند.
منبع: Twisted Voxel