در اوایل سال جاری، علیرغم موفقیت Hi-Fi Rush، مایکروسافت Tango Gameworks را تعطیل کرد و عملاً هر امیدی برای ساخت دنباله آن از بین رفت. با این حال، ناشر کرهای Krafton، Tango Gameworks را در ماه اوت خریداری کرد تا به بازسازی Hi-Fi Rush 2 کمک کند.
اگرچه دنباله هنوز در مراحل اولیه توسعه است، اما برخی جزئیات به اشتراک گذاشته شده است. در مصاحبه ای با GamesIndustry، ماریا پارک، مدیر توسعه Krafton، توسعه Hi-Fi Rush 2 را تایید کرد. دنباله آن یک تجربه جهان بازتر را ارائه خواهد کرد. این بدان معناست که این بار بازیکنان محیط های پویا تری را نسبت به بازی اول کشف خواهند کرد.
وقتی برای اولین بار با تیم آشنا شدم، آنها کار روی Hi-Fi Rush 2 را شروع کرده بودند. آنها قصد دارند از انتظارات طرفداران فعلی خود فراتر بروند. به عنوان مثال، برخی اشاره کرده اند که در Hi-Fi Rush شما به سادگی در یک سری کارخانه حرکت می کنید. برای حل این مشکل، هدف تیم ایجاد یک محیط جهانی بازتر است. فکر نمی کنم این بازی یک دنیای کاملا باز باشد، اما محیط های بزرگتر و پویاتری خواهد داشت. علاوه بر این، آنها قصد دارند فناوری پیشرفته را در ریتم اکشن بگنجانند تا حس هماهنگ تری به آن ببخشند.
ماریا پارک سپس توضیح داد که Tango Gameworks یک انتشار شش ماهه Hi-Fi Rush 2 دارد و اگرچه کار روی این پروژه به دلیل بسته شدن استودیو و فروش آن به Krafton متوقف شد، اما به زودی از سر گرفته خواهد شد.
در زمان جلسه، تیم یک نسخه Hi-Fi Rush 2 شش ماهه داشت. در حال حاضر، این پروژه به دلیل کسب مالکیت معنوی متوقف شده است، زیرا تمام دارایی ها و ابزارهای مرتبط از مایکروسافت به کرافتون منتقل می شود. با این حال، ما مطمئناً به کار روی آن ادامه خواهیم داد. همانطور که اشاره کردم، ما قصد نداریم فقط دنباله را منتشر کنیم. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که محصول نهایی انتظارات جامعه را برآورده می کند و از آن فراتر می رود.