طرفداران Grand Theft Auto سالهاست که از GTA Online لذت می برند. اما چیزی که ممکن است تعجب آور باشد، تغییر تمرکز از بخش آنلاین بازی به یک تجربه تک نفره است.
اسکات بوچارد گفت که زمانی که بازی برای اولین بار منتشر شد، تمایل آشکاری برای تبدیل Grand Theft Auto Online به یک تجربه کاملا چند نفره وجود داشت. ما شاهد اضافه شدن محتویات زیادی به بازی بودیم که به بازیکنان اجازه می داد در ماموریت های مختلف تیم شوند یا با یکدیگر رقابت کنند. در حالی که این بازی طرفداران خود را داشت، استودیو متوجه شد که محدود کردن ماموریتها به یک یا دو بازیکن، تجربه بهتری را ایجاد میکند. برخی از بازیکنان دوست ندارند با بازیکنان دیگر به صورت آنلاین همکاری کنند. بوچارد گفت:
البته بازی چند نفره در قلب Grand Theft Auto Online قرار دارد. بازیکنان همچنان می توانند در حالت ها و ماموریت های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، نقاط مهم لوس سانتوس مانند کازینو به بازی اضافه شده است، اما با اعلام و تایید Grand Theft Auto VI، برخی از بازیکنان ممکن است نگران آینده GTA Online باشند.
اگر اخیراً GTA Online زیادی را تجربه نکرده اید، بدانید که تجربه تک نفره بر بازی غالب شده است و این تصمیم آگاهانه تیم سازنده بوده است. اخیرا Gamesradar این فرصت را پیدا کرده است که با مدیر طراحی بازی، اسکات بوچارد صحبت کند.
ما هنوز هیچ اطلاعیه ای در مورد تاریخ انتشار قسمت بعدی ندیده ایم. متاسفانه، هیچ چیز مشخصی برای قسمت بعدی تایید نشده است، بنابراین باید منتظر رونمایی رسمی بزرگ از Rockstar Games باشیم.
با نگاهی به گذشته، در ابتدا GTA Online را به عنوان یک تجربه چند نفره دیدیم. ما احساس کردیم باید کاری کنیم که بازیکنان از تجربه بازی در یک فضای مشترک لذت ببرند. با گذشت زمان، متوجه شدیم که بسیاری از تجربیات زمانی که با تمرکز بر تجربه فردی بازیکن طراحی شوند، بهترین کار را دارند. به لطف این تغییر، ما توانستیم بازی GTA Online را بهبود بخشیم.