به تازگی سازندگان بازی Wuchang: Fallen Feathers اعلام کرده اند که این بازی از عناوین Dark Souls و Ninja Gaiden الهام گرفته شده و دارای 4 ساعت گیم پلی است.
بازی دارای 2 مرحله اصلی است که حداکثر 2 ساعت زمان می برد. محیط ها نیز با بازیکنان مرتبط هستند و کاوش و کاوش را تشویق می کنند. پیش نمایش های اولیه Wucchang: Fallen Feathers بسیار مثبت بوده است و به نظر می رسد این بازی بتواند موفقیت دیگری برای یک استودیوی چینی ایجاد کند.
بازی به بازیکنان این امکان را می دهد که مسیر خود را انتخاب کنند و هر مسیری که انتخاب می کنند با باس های متفاوتی روبرو می شود. تصمیمات شما و اینکه با چه کسانی تیم می شوید، داستان بازی را شکل می دهد و به پایان های احتمالی متفاوتی منجر می شود.
Wuchang Fighting: Fallen Feathers از بازی هایی مانند Ninja Gaiden و Dark Souls الهام گرفته شده است. سیستم مبارزه بازی ها بر روی حرکات به موقع از جمله Dodge و Parry تمرکز دارد. از این مکانیک ها می توان برای یادگیری مهارت های جدید، دریافت پاداش برای بهبود تکنیک های خود و امتحان یک سبک بازی متفاوت استفاده کرد.
Wuchang: Fallen Feathers برای پنجمین سال در حال توسعه است و استودیوی چینی Leenzee Games در حال کار بر روی دنباله آن است. ظاهرا این دنباله با حذف bean در بازی های Solzlake و افزودن ویژگی های جدید برای بهبود تجربه بازیکن، طراحی صحنه را تغییر می دهد.
این اثر اکشن Soulslake در سال دوم برای پلیاستیشن ۲، ایکسباکس سری X/S و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد و از روز اول در سرویس بازی در دسترس خواهد بود.