کارگردان Dragon's Dogma 2 معتقد است که فقط بازی های خسته کننده به Fast Travel متکی هستند.

ژانر نقش آفرینی در طول سال گذشته شاهد چندین نسخه موفق بوده است. Baldur's Gate 3 برنده بازی سال شد، Starfield میلیون ها بازیکن جمع کرد و Cyberpunk 2077 یک تجدید حیات تاریخی داشت. 2024 نیز شروع خوبی دارد.
Dragon's Dogma 2 که در سال 2023 منتشر شد، با تاکید بر سفر و اکتشاف، طرفداران زیادی را جمع کرده است. بازیکنان در بازیهای نقشآفرینی آزادی بیشتر و جهانهای باز معنادار میخواهند که به آنها اجازه میدهد دنیاها و جهانهای متعددی را کشف کنند.
Hideaki Itsuno، کارگردان Dragon's Dogma 2 در مصاحبه ای با IGN نظر خود را در مورد ناوبری و رسیدن از نقطه A به نقطه B در بازی ها بیان کرد. او توضیح داد که دنیای بازی برای ایجاد برخوردهای تصادفی و به یاد ماندنی طراحی شده است.

بازیکنان در هر قسمت از نقشه با چیز خاصی از جمله NPCها و ماموریت های جدید روبرو می شوند. Itsuno همچنین به تأثیر رو به رشد Fast Travel اشاره کرد. بنابراین، Dragon's Dogma 2 به بازیکنان اجازه نمی دهد در هر زمان به هر نقطه از نقشه سفر کنند.
وی در این زمینه گفت:
آیا حرکت و سفر در دنیای بازی خسته کننده است؟ این درست نیست. زمانی که بازی را خسته کننده طراحی کنید، این مشکل به وجود می آید.
بنابراین، Hideyaki Itsuno معتقد است که بازیهایی که بر Fast Travel تکیه دارند خستهکننده هستند و بازیکنان را از کاوش با سرعت خود منصرف میکنند. Dragon's Dogma 2 امیدوار است با قرار دادن اسرار متعدد در دنیای باز خود که به بازیکنان امکان می دهد دشمنان خود را پیدا کرده و شکست دهند، از این مشکل جلوگیری کند. برای معنادارتر کردن این کاوش، بازی صفحههای بارگیری را برای حداقل وقفه حذف کرده است.
Dragon's Dogma 2 در تاریخ 22 مارس 2024 (3 آوریل 1403) بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه شخصی منتشر خواهد شد. این بازی اولین نسخه اصلی Hideyaki Itsuno پس از Devil May Cry 5 است.
