تاد هاوارد، رئیس استودیو Bethesda، اعلام کرد که این استودیو در حال کار بر روی راه حل هایی برای کاهش فاصله زمانی بین انتشار بازی های خود است.
پس از انتشار Starfield در سال گذشته، Bethesda توجه خود را به The Elder Scrolls 6 معطوف کرد. این بدان معناست که ساخت دنباله Fallout 4 که در سال 2015 منتشر شد، احتمالاً سال ها طول خواهد کشید.
طی مصاحبه ای در روز دوشنبه، هاوارد در مورد انتظار طولانی بین بازی های جدید Bethesda صحبت کرد:
فکر می کنم یکی از چیزهایی که باید روی آن تمرکز کنیم این است که ساخت این بازی ها زمان زیادی می برد. بدیهی است که ما باید مطمئن شویم که آنها از بالاترین کیفیت برخوردار هستند، اما همچنین باید به دنبال راه هایی برای افزایش تولید خود باشیم زیرا نمی خواهیم برای انتشار بازی خیلی منتظر بمانیم. این هرگز برنامه ما نیست. با این حال، ما می خواهیم مطمئن شویم که همه چیز را درست انجام می دهیم.
پس از انتشار موفقیت آمیز مجموعه تلویزیونی Fallout آمازون، به نظر می رسد این فرنچایز محبوب تر از همیشه باشد. از هاوارد پرسیده شد که آیا این باعث شد بتسدا به فکر همکاری با توسعه دهندگان خارجی بیفتد. به عنوان مثال، برای ایجاد اسپین آف های بدون شماره مانند Obsidian's Fallout: New Vegas کمک بگیرید. او پاسخ داده است:
می توانم بگویم که ما همیشه چنین صحبت هایی داشته ایم. ما کارهای زیادی برای سری Fallout انجام داده ایم. شاید به نظر برسد که هیچ بازی جدیدی منتشر نشده است، اما ما در حال ایجاد محتوای جدیدی برای Fallout 76 هستیم تا انتشار سری Fallout را جشن بگیریم. Fallout 76 در تابستان امسال با Skyline Valley یک نقشه گسترشیافته بسیار جالب دریافت میکند.
بنابراین ما به کارهایی که با فرنچایز انجام میدهیم نگاه میکنیم و میگوییم، آیا هنوز از اینکه فرنچایز Fallout به کجا میرود راضی هستیم؟ فصل 2 کی پخش میشه؟ در موبایل چه کنیم؟ با Fallout 76 چه کنیم؟ چه زمانی آنها را منتشر خواهیم کرد؟
و باز هم اگر می توانستم همه آنها را با یک شکن تهیه کنم، اما نکته اصلی این است که بدانم چگونه آنها را با کیفیت بالا ارائه دهم که همیشه مهمترین چیز است.
پس از انتشار نیو وگاس، بتسدا چندین پیشنهاد از Obsidian را برای ساخت بازیهای Fallout بیشتر و همچنین اسپینآفهای The Elder Scrolls رد کرد. این را کریس آولون، یکی از بنیانگذاران استودیو و مدیر خلاق سابق، بیان کرد.