کایل رولی، کارگردان Alan Wake 2، اخیرا گفته است که گیم پلی، اتمسفر، موسیقی و روایت بازی همگی از ژانر وحشت بقا و عناصر متعارف آن وام گرفته اند.
اینکه بالاخره شاهد ساخت Alan Wake 2 خواهیم بود، خود یک اتفاق قابل توجه است. استودیوی Remedy مدت ها بود که به دنبال بودجه برای شروع این پروژه بود. با این حال، به نظر می رسد این بازی قرار است اولین بازی این استودیو در سبک بقا باشد. با این اوصاف، چه انتظاری از این بازی میتوان داشت که برخلاف Alan Wake اول، یک اثر اکشن ماجراجویی با عناصر ترسناک، کاملاً خود را در این سبک غرق کرده است؟
در حال حاضر مشخص نیست که چقدر باید منتظر اطلاعات بیشتر درباره Alan Wake 2 باشیم، اما Remedy اصرار دارد که این بازی قطعاً در سال 2023 منتشر خواهد شد، بنابراین احتمالاً نیازی به انتظار زیاد نیست.
مایلم جزئیات بیشتری را در مورد آن فاش کنم، اما ما هنوز آماده نیستیم که چیزهای زیادی در مورد برداشت خود از ژانر وحشت بقا فاش کنیم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که مانند کارهای قبلی Remedy، این بازی نیز برند منحصر به فرد ما را بر روی خود خواهد داشت.
Alan Wake 2 در حال حاضر برای پلتفرم های Xbox Series X/S، PlayStation 5 و PC در حال توسعه است.
ژانر وحشت بقا در حال حاضر قوی ترین شکل خود را دارد و به نظر می رسد سال 2023 بهترین سال برای طرفداران این ژانر در سال های اخیر خواهد بود. تاکنون شاهد انتشار بازی Dead Space بوده ایم و به زودی غول دیگری از این دست در قالب Resident Evil 4 عرضه خواهد شد. یکی دیگر از بازیهای ترسناک بقا که امسال منتشر میشود و برخلاف دو بازی قبلی، بازسازی نیست، ساخته جدید استودیوی Remedy یعنی Alan Wake 2 است.
در حالی که Remedy هنوز آماده صحبت در مورد این بازی نیست، اما کارگردان بازی آقای Kyle Rowley گفت که مانند کارهای قبلی این استودیو، قرار است شاهد برداشتی منحصر به فرد از این سبک باشیم. رولی در مصاحبه جدیدی با GamesRadar گفت:
تحریریه ICTNN شبکه خبری