در صفحه یوتیوب پوتومی، ویدئوهایی از ساخت ساختمان های فوق الذکر به اشتراک گذاشته شده است. همانطور که در این ویدیوها مشاهده می کنید، او قبل از استفاده از مد WorldEdit و تکثیر قسمت های مختلف بیلد خود، قسمت هایی از بیلد خود را با دست می سازد.
برخی از تصاویر منتشر شده از این ساختمان ها:
البته هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، زیرا او قصد دارد این نقشه را به مکانی متمرکز برای ماجراجویی تبدیل کند. او می خواهد پروژه خود را در فروشگاه بستراک ارائه دهد. جایی که پیش از این شاهد انتشار آثار دیگری از او و تیمش بودیم.
از زمانی که شاهد خلق مناظر مختلف و متنوع در بازی Minecraft هستیم، سال ها می گذرد، اما هنوز شگفتی های این قسمت از بازی به پایان نرسیده است. یکی از تواناترین سازندگان این گونه مناظر به نام Potomy، چهار ماه از زمان خود را صرف ساختن محیط های بازی Bloodborne در Minecraft کرد. پروژه هایی از این نوع به همین جا ختم نمی شود و به نظر می رسد او قصد دارد یک نقشه کاملاً قابل دانلود برای سایر کاربران ایجاد کند.
همچنین به گفته پوتومی، حتی با استفاده از ابزار مذکور، این پروژه تا دو ماه پیش حدود 76 ساعت به طول انجامید. اگر از آن زمان سرعت کار روی پروژه تغییر نکرده باشد، مطمئناً بیش از 100 ساعت برای این پروژه صرف شده است.
این نقشه شامل برخی از به یاد ماندنی ترین ساختمان های گوتیک در Yharnam است، مانند برج ساعت Astral، سالن اصلی کلینیک Losefka، و دروازه اصلی به محله کلیسای جامع.
او همه این بناها را در ابعاد بسیار بزرگ ساخت و با عمق دادن به آنها، سنگ های تک رنگ، سنگفرش ها و میله های آهنی را که در ساخت آنها به کار برد، متنوع کرد. مانند سایر مناظر عظیم ساخته شده در Minecraft، ابعادی که او برای کار خود در نظر گرفته است به ما امکان می دهد جزئیات دقیقی را در هر سازه ببینیم. المان های ذکر شده به همراه بافت های خاص و سفارشی و شیدر BLS این بازی (BLS Shader) منجر به ایجاد فضایی مرموز شد.
یکی از این ویدئوها که روند ساخت برج ساعت Astral را نشان می دهد را می توانید در زیر مشاهده کنید:
کاربری به نام Potomy توانسته است برخی از ساختمان های Bloodborne را در Minecraft بازسازی کند. او قصد دارد در آینده یک نقشه کامل و قابل دانلود ارائه دهد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری