CD Projekt Red استودیوی Molasses Flood را به عنوان یکی از پایه های برنامه خود برای آینده سری The Witcher معرفی کرده است. به گفته این شرکت، دلیل اصلی علاقه آنها به این استودیوی آمریکایی این است که آنها اشتیاق خود را برای ساخت بازی به اشتراک می گذارند، حتی اگر بین آثارشان تفاوت وجود داشته باشد. CD Projekt Red قبلاً اعلام کرده بود که می خواهد عناوین The Witcher را با آنچه در گذشته دیده بودیم متفاوت کند.
به تازگی CD Projekt Red لیست جدیدی از فرصت های شغلی در استودیوهای خود منتشر کرده است، موارد موجود در این لیست مستقیماً به جزئیات و ویژگی های پروژه جدید The Witcher با نام Project Sirius اشاره دارد.
- سازنده ارشد جهانی
- “کسی که می تواند به ساخت دنیای متقاعد کننده عنوان جدید ما کمک کند.”
- طراح ارشد چند نفره
- “با تجربه در طراحی اکشن.”
- “با تجربه در طراحی چند نفره co-op.”
- “تجربه مدل سازی عناوین Co-op/Multiplayer PvE در Unreal Engine را داشته باشید.”
- “شما باید فعالانه روی ویژگی های گیم پلی چند نفره، حالت های بازی، پیشرفت بازیکن و مکانیک های اکشن جمعی کار کنید و آنها را از ایده اولیه به محصول نهایی تبدیل کنید.”
- طراح ارشد رزمی
- «تعریف، مدلسازی، اجرا، متعادلسازی و ارائه دشمنان مختلف از جمله رئیسها و دشمنان قسمخورده».
- “به تعادل جنبه های مربوط به مبارزه مانند سطح و تجربه بازیکن، سلاح ها و آسیب کمک می کند.”
- کارگردان روایت
- «آشنایی با داستان نویسی شاخه ای و غیرخطی».
- تجربه کار بر روی بازی با روایت سینمایی و دیالوگ صوتی.
- طراح فنی بازی
- “تجربه کار با سیستم های الگوریتم تولید رویه ای.”
- “تجربه طراحی سیستم های بازی اکشن/ماجراجویی سنگین.”
با توجه به خلاقیت فوق العاده استودیو The Molasses Flood و همچنین پشتیبانی از پروژه سی دی، Project Sirius مطمئناً بزرگتر و جاه طلبانه تر از عناوین قبلی این استودیو خواهد بود. با این حال، The Molasses Flood برای خلق تجربه جدیدی که طرفداران سری The Witcher منتظر آن بودند، تلاش خواهد کرد. باید دید سرنوشت اولین اثر این استودیو پس از در اختیار گرفتن سی دی پراجکت چگونه رقم می خورد.