اکنون، برخی از گیمرها می خواهند بدانند که توسعه Hi-Fi Rush از چه زمانی آغاز شده است. از آنجایی که استودیو Tango Gameworks Ghostwire: Tokyo را در سال 2022 منتشر کرد. برای پاسخ به این سوال، جان یوهانس، مدیر Hi-Fi Rush، در جریان رویداد زنده اخیر Xbox Plays اعلام کرد که ایده انجام این کار در سال 2017 پس از اتمام کار روی آن به وجود آمد. The Evil Within 2. با توجه به اینکه این استودیو تا آن زمان فقط روی بازی های ترسناک کار کرده بود، یوهانس برای رسیدن به Hi-Fi Rush که یکی از رویاهای او بود مردد بود. در نهایت پیشنهاد ساخت این بازی به Bethesda ارائه شد و مراحل ساخت آن از سال 2017 آغاز شد.
به تازگی جان یوهاناس، مدیر Hi-Fi Rush تایید کرده است که استودیو Tango Gameworks (Tango Gameworks) ساخت این بازی را در سال 2017 آغاز کرده است.
بیانیه یوهانس نشان می دهد که توسعه Hi-Fi Rush مدت ها قبل از خرید Bethesda توسط ایکس باکس آغاز شده است. با این وجود این بازی می تواند به خوبی روی سرویس Xbox Game Pass کار کند و در اولین روز عرضه در اختیار کاربران این سرویس اشتراکی قرار گرفت.
Studio Tango Gameworks با معرفی و انتشار شگفتانگیز Hi-Fi Rush، موج جدیدی را در صنعت بازی راهاندازی کرد. Hi-Fi Rush یک بازی اکشن مملو از طراحی کارتونی هنری، محیط های رنگارنگ و ریتم اکشن و سیستم مبارزه ای است که هم اکنون بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های Xbox Series X/S در دسترس است. طبق آمار رسمی منتشر شده، بازی Hi-Fi Rush جایگاه هشتم را در لیست پرفروشترین بازیهای هفته فروشگاه استیم در جهان به خود اختصاص داده است. در یک نکته جالب می توان گفت Hi-Fi Rush با وجود ارزان بودن و عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass عملکرد بهتری نسبت به Forspoken اسکوئر انیکس داشته است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری