براساس گزارشی که اخیراً منتشر شده است ، یک توسعه دهنده سابق GTA 6 معتقد است که بازی های آزاد به دلیل دامنه بیش از حد ، مردم را گیج کرده اند.

اخیراً در کنفرانس توسعه دهندگان بازی ، کامرون ویلیامز ، توسعه دهنده سابق Roxstar ، مشکلات بازی های کلاس جهانی را مورد بررسی قرار داد. ویلیامز ، که قبلاً در Grand Theft Auto 6 و عناوین آنلاین Red Dead کار کرده است ، پس از ترک Rockstar ، به Ensurd Ventures پیوست.
کامرون ویلیامز خاطرنشان کرد: دنیای بزرگی از دنیای بزرگ و بزرگ با محتوای زیاد گیج کننده است و بازیکنان را برای از دست دادن انگیزه خود برای کشف محیط بازی به دست می آورند. چه چیزی را انتخاب کنیم

کامرون ویلیامز گفت که تیم توسعه سرمایه گذاری پوچ به طور مداوم در تلاش است تا از ایجاد یک تجربه بدون سردرگمی بازیکنان جلوگیری کند. یکی دیگر از مشکلات ویلیامز زمان بسیاری از بازی های جهان باز است. به گفته وی ، عملکرد ، که عمدتاً در بازی های رایگان و خدمات زنده در دسترس است ، برخی از بازیکنان را به سمت دلسرد کردن بازی و به دست آوردن داستان اصلی بازی و تحقق می بخشد. این افراد ، که ویلیامز را “Beeliners” می نامند ، تمایل دارند به سرعت و بدون حواس پرتی حرکت کنند و وقت خود را در محتوای جانبی و مأموریت های فرعی هدر ندهند.
این نشان می دهد که حتی اگر بازی های جهانی باز می توانند جذاب باشند ، اما اگر میزان و پیچیدگی دنیای آنها افزایش یابد ، می توان تجربه بازی را زیر سوال برد و نمی تواند به ادامه بازی Assassin's Creed Sadows تمایلی نداشته باشد. اهداف دور است و دنیای بازی بسیار گسترده است و این باعث می شود حرکت دشوار باشد و بازیکنان باید از مکانیسم های سفر خیلی سریع استفاده کنند.
