مدیر سابق پلی استیشن ، Shoji Yoshida ، یک بازی آنلاین داشت که توسط Nat Dog Studios لغو شد و گفت “یک بازی بزرگ بود”.

عنوان جناح ها ، معروف به این نام ، یک بازی آنلاین چند نفره بود که در دنیای درام پس از کارارال از پس از نات داگ بود. این عنوان قبل از انتشار سونی در پایان سال لغو شد زیرا استودیو نمی خواست به “لهجه بازی های زنده” تبدیل شود.

براساس گزارشی که در آن زمان منتشر شده است ، Bungie ، یک توسعه دهنده بازی Destiny ، در طول توسعه به کمک دعوت شد ، اما نگران “توانایی بازی بازیکنان برای مدت طولانی” بود.
با این حال ، جوشیدا ، که اخیراً پلی استیشن را ترک کرده بود ، قبل از لغو توانست بازی را زندگی کند. وی در مصاحبه ای با Sacred Symbols +گفت: “من بازی را انجام دادم و عالی بود.” یوشیدا این را گفت.
ایده آخرین ما به صورت آنلاین از Nat Dog Studios آمده است و آنها واقعاً می خواستند این کار را انجام دهند. اما بانجی توضیح داد که آنها برای ساخت بازی های خدمات زنده نیاز دارند. Nat Dog همچنین فهمید که “اوه ، ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم!”
یوشیدا بیشتر از بازی های خدمات زنده در سونی صحبت کرد و گفت که هیچ استودیوی بزرگ و همکاری مجبور نشده است به این سبک وارد شود.