یوبی سافت بر این باور است که بازی Assassin's Creed Shadows می تواند مانند Ghost of Tsushima برای مخاطبان ژاپنی جذاب باشد.
Assassin's Creed Shadows یک بازی در ژاپن است که توسط یک توسعه دهنده غربی ساخته شده است. با Ghost of Tsushima، Sucker Punch ثابت کرد که دقت و تحقیق لازم میتواند به استودیوهای غربی اجازه دهد تا از مرزهای فرهنگی فراتر روند و یوبیسافت به این موضوع توجه کرده است. ناشر قصد دارد رویکردی مشابه برای Assassin's Creed Shadows داشته باشد، امیدوار است این بازی برای مخاطبان ژاپنی جذاب باشد.
کارل اونی، تهیه کننده بازی Assassin's Creed Shadows اخیرا با Gamesindustry.biz مصاحبه ای انجام داده است. او طی این مصاحبه تایید کرد که یوبی سافت قصد دارد از موفقیت Ghost of Tsushima در ژاپن تقلید کند.
اونی در بخشی از سخنان خود گفت:
از آنجایی که در حال ساخت بازی در ژاپن هستیم، امیدواریم بازیکنان ژاپنی بیشتری را جذب کنیم.
جذابیت برای تماشاگران ژاپنی یکی از بزرگترین نقاط قوت Ghost of Tsushima بود. علیرغم تردیدهای اولیه، استودیو ساکر پانچ توانست طرفداران و توسعه دهندگان کهنه کار ژاپنی را تحت تاثیر قرار دهد.
یوبی سافت قول داده است که یک تجربه معتبر ژاپنی را برای اطمینان از سطح مشابهی از موفقیت ارائه دهد. این تهیه کننده همچنین گفت که بازیکنان ژاپنی با تجربه بازی Assassin's Creed Shadows کشور خود را خواهند شناخت. در واقع، تیم توسعه، با ذهنیتی فروتن، میخواهد با فرهنگ ژاپنی با احترامی که شایسته آن است رفتار کند.
با این حال تصمیمات یوبی سافت در رابطه با این بازی انتقادات زیادی را برانگیخته است. بسیاری بر این باورند که این شرکت می توانست تاریخ ژاپن را بهتر به تصویر بکشد. انتخاب یاسوکه به عنوان یکی از شخصیت های اصلی بازی بحث برانگیز بود.
بازی Assassin's Creed Shadows در تاریخ 15 نوامبر 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.