جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، در قسمت جدید پادکست Friends per Second فاش کرد که بازی لغو شده The Last of Us Online به مدت چهار سال توسط صدها توسعه دهنده در Naughty Dog در حال توسعه بود.
شرایر گفت:
Naughty Dog Faction تقریباً 4 سال است که در حال ساخت است و پروژه گران قیمتی بود که در نهایت لغو شد. چندین نفر به خاطر این پروژه توسط سونی تحریم شده اند.
با نگاهی به تاریخچه توسعه عناوین سرویس گرا توسط استودیوهای متمرکز بر تجربیات تک نفره، متوجه می شویم که میزان موفقیت بسیار پایین است. عناوین شکست خورده ای مانند ANTHEM، Suicide Squad، Red Fall و Marvel's Avengers توسط استودیوهایی ساخته شدند که در عناوین داستانی موفقیت زیادی داشتند.
Naughty Dog مدتی پیش تایید کرد که روی چندین پروژه انفرادی و فیلمنامه کار می کند.