برای اولین بار در این سریال ، Resident Evil Requiem زاویه دید شخص اول و شخص سوم روز اول را ارائه می دهد. بازیکنان می توانند به راحتی بین این دو زاویه حرکت کنند ، اما با وجود برداشت های مثبت ، ممکن است نگرانی در مورد اجرای وجود داشته باشد.

ایالت سوم پس از آزادی در Resident Evil ، پایین تر از زاویه دیدگاه اول خود بود. با این حال ، افشای کاملاً شناخته شده ، Dusk Golem ، می گوید که Requiem از ابتدا هر دو زاویه زاویه را انتخاب کرد. او تأکید کرد که این بازی من جاه طلب هستم وت در حقیقت ، یکی از بخش های این جاه طلبی اطمینان از این بود که بازی به صورت استاندارد و فراتر از آنچه این سریال قبلاً انجام داده است عمل کند. غروب گلم گفت:
فهمیدم که عموم مردم کمی نگران هستند که عرضه گزینه های اول و سوم و سوم می تواند به طور همزمان به RE9 حمله کند ، به خصوص با توجه به Re8. اما این رویکرد به دو زاویه با همان آغاز توسعه RE9 انتخاب شد. RE8 به روزرسانی از شخص سوم دریافت کرد ، اما اصول اولیه بازی برای رویکرد اول -Person طراحی شده است. Capcom از آن زمان آزمایش های بیشتری را در موضوع انجام می دهد ، مانند Re: 4 ، که به عنوان مثال ، حالت VR اول را دارد. Resident Evil Requiem یک بازی واقعاً جاه طلب خواهد بود ، یکی از طرفین این جاه طلبی در واقع تضمین شده است.
بازی مطابق با استانداردها و فراتر از آنچه این سریال قبلاً انجام داده بود ، به نظر می رسد بله ، به معنای ایجاد تفاوت های متحرک / مکانیکی در تجربه بازی با توجه به دوربین بازی شما است. مطمئناً مردم این فرصت را خواهند داشت که قبل از انتشار آن را امتحان کنند.
Resident Evil Requiem در 4 فوریه (6 مارس) برای پلی استیشن 2 ، سری X / S و رایانه شخصی منتشر می شود.