گزارش هایی وجود داشت مبنی بر اینکه ساختار رزمی Suicide Squad: Kill the Justice League دائما در حال تغییر بود و کارکنان را گیج می کرد.
گزارش اخیر جیسون شرایر از بلومبرگ مسائل توسعه جوخه انتحار را روشن می کند. به نظر می رسد تمام مشکلات این بازی که منجر به ضرر 200 میلیون دلاری برای برادران وارنر شد، در اوایل پروژه ظاهر شد.
استودیوی Rocksteady قبل از این بازی قصد داشت پروژه ای به نام Stones را شروع کند اما در سال 2016، مدیریت استودیو تصمیم گرفت بر روی Suicide Squad تمرکز کند و آن را تا سال 2019 یا 2020 منتشر کند.
Rocksteady تصمیم گرفت تا Suicide Squad را بر اساس آثار سرویس گرا بسازد که تا به حال چنین عناوینی را خلق نکرده بود. این تصمیم احتمالاً تحت تأثیر استراتژی های برادران وارنر گرفته شده است. در نهایت تعداد کارکنان استودیو از 160 نفر به 250 نفر افزایش یافت و مدیریت استودیو را با مشکل مواجه کرد.
Rocksteady در ابتدا به استخدام کنندگان جدید اطلاع نداد که در حال توسعه یک بازی متمرکز بر خدمات به نام Suicide Squad است و تا آن زمان به خاطر ساخت عناوین تک نفره شناخته شده بود. بسیاری از کارمندان به دلیل این تصمیم استودیو را ترک کردند. این را می توان با اتفاقات استودیو Arkane Austin و توسعه Redfall مقایسه کرد.
ریشههای بازی مبارزهای نیز دائماً در حال تکامل بود و در نهایت به اکشن متمرکز بر تفنگ متکی بود. حتی استفاده کاپیتان بومرنگ از اسلحه باعث سردرگمی کارکنان شد.
Suicide Squad: Kill the Justice League بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی در دسترس است و علیرغم تعداد بازیکنان کم، به روز رسانی های مختلفی را دریافت می کند. Season of the Joker – Episode 2: Duality دو هفته پیش برای این بازی منتشر شد. با این حال، انتظار نداشته باشید که بازی بهروزرسانیهای مکرر دریافت کند و منتظر اخبار رسمی از Rocksteady باشید.