طبق گزارشها، ایدههایی برای آینده سری Halo در چند ماه گذشته منتشر شده است، اما بسیاری از افرادی که این ایدهها را مطرح کردهاند، 343 Industries را ترک کردهاند.
طبق اطلاعات منتشر شده توسط Jason Schreier، یکی از مشهورترین منابع داخلی صنعت بازی، 343 Industries 95 عضو خود را از دست داده است و با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند.
طبق گزارش بلومبرگ، به دنبال تاخیر در توسعه محتوا برای Halo Infinite و اخراج در 343 Industries، این استودیو شروع جدیدی با گرافیک Unreal Engine خواهد داشت و قصد دارد در آینده فقط محتوای چند نفره تولید کند. قابل پیش بینی است. به بخش تک نفره یا روایت نروید. علاوه بر این، Halo Infinite هیچ گونه بسط داستانی دریافت نخواهد کرد و پروژه در حال انجام که با نام Tatanka شناخته می شود، احتمالاً گسترش یافته و در مسیرهای جدیدی قرار خواهد گرفت.
چه فکری در این باره دارید؟