میلیون ها چند ضلعی ساختمانی مختلف در زمان واقعی رندر می شوند و هر آجر، سنگ، تخته چوبی و دیوار مدل سازی می شود. مناظر طبیعی نیز با کوچکترین جزئیات طراحی شده اند. هر درخت تقریباً از 300000 چند ضلعی تشکیل شده است و هر گل و علف مدل سازی شده است.
بازی های حماسی
یکی دیگر از ویژگی های جالب، نقشه های سایه مجازی است که به طور چشمگیری کیفیت سایه را بهبود می بخشد.
استفاده از Enrail Engine 5.1 باعث شده تا این عنوان از فناوری های جدید بهره مند شود. یکی از این فناوری ها Nanite نام دارد که باعث افزایش جزئیات ساختار هندسی اجسام در بازی می شود.
فضای داخل ساختمان ها نیز با وجود بازتاب های متعدد نور و تاثیر فیگورها در شکست نور بسیار چشم نواز خواهد بود. علاوه بر این، پوست شخصیت منعکس کننده است و به سمت اشیاء و سطوح مجاور تابش می کند.
برخی از تصاویر منتشر شده از این بازی را می توانید در زیر مشاهده کنید:
لازم به ذکر است که تغییرات ذکر شده برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S انجام شده است.
با اعلام اپیک گیمز، بازی Fortnite با Unreal Engine 5.1 ساخته خواهد شد و از کیفیت فنی و بصری بهتری بهره خواهد برد.
با توجه به تاثیر نور بر هر مدلی اعم از آجر و ورق در بازی، سایه ایجاد می شود و سایه شخصیت ها بسیار دقیق خواهد بود. حتی جزئیات کلاه یا سایر جزئیات جلد شخصیت رنگ خاص خود را دارد.
بازی های حماسی
بازی های حماسی
علاوه بر این، با استفاده از Lumen، که نور جهانی را در زمان واقعی با نرخ فریم 60 امکان پذیر می کند، بازتاب نور از اجسام براق و آب نیز با ردیابی پرتو انجام می شود.
در نهایت باید به TSR اشاره کرد که نسخه بهبود یافته TAA است و نه تنها کیفیت بصری بهتری را ارائه می دهد، بلکه نرخ فریم بالاتری نیز دارد.
فصل چهارم بازی Fortnite به تازگی آغاز شده است و علاوه بر محتوای جدید، کیفیت بصری و فنی این بازی بتل رویال را بهبود می بخشد. اپیک گیمز جزئیات این ارتقا را به اشتراک گذاشته است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری