نینتندو سه ماهه اول ورزش خود را منتشر کرد و این گزارش حاکی از شروع موفقیت آمیز کنسول سوئیچ است. براساس این گزارش ، این کنسول در این دوره موفق به ارسال بیش از 1.5 میلیون واحد در خرده فروشی شده است و بیش از 5 میلیون واحد در هفت هفته اول راه اندازی مستقیماً برای مصرف کنندگان در دسترس خواهد بود.

این کنسول که در تاریخ اول ژوئن در سراسر جهان منتشر شد ، موفق به ایجاد رکورد جدید در تاریخ نینتندو شد. به عبارت دیگر ، بالاترین فروش در جهان در چهار روز اول برای هر کنسول نینتندو با تعداد حیرت انگیز 1.5 میلیون واحد در مدت مشابه.
این شروع قدرتمند نشان می دهد که نینتندو در انتقال به نسل بعدی تجهیزات عملکرد موفقی را تجربه کرد. علی رغم عدم وجود موجودی در مناطق خاص ، نینتندو اعلام کرده است که سعی در افزایش تولید و برآورده کردن تقاضای زیاد دارد. این شرکت تأیید کرده است که کنسولگری هنوز در چندین کشور دشوار است و آنها روند تولید و توزیع را بهبود می بخشند.
در بخش عملکرد نرم افزار ، فروش بازی های Nintendo Switch نیز نقش مهمی در نتایج این فصل داشت. فروش فروش در سه ماهه اول به 1.2 میلیون نسخه رسید که با ترکیبی از عناوین حزبی اول و بسیاری از بازی های ترد هدایت شدند. درخشان ترین عنوان در این میان جهان ماریو کارت بود. عنوان پرچمدار در زمان آزادی ، که موفق به فروش بیش از 1.5 میلیون نسخه در سه ماهه اول شد ، به دلیل انتشار آن در قالب تجهیزات بخشی از موفقیت بود.
Nintendo Switch 2 با یک لیست بازی محدود اما تحسین شده ، از جمله Nintendo Switch 2 Welcome Tour و Mario Kart World در روز اول همراه بود. پس از آن ، Bananza Donkey Konge در 5 ژوئیه منتشر شد و باید در سه ماهه دوم خوب کار کند. نینتندو همچنین مجموعه کاملی از بازی های مالک را برای پایان سال ، تعطیلات سال نو و همچنین 2 سال برنامه ریزی کرد.
با راه اندازی Nintendo Switch 2 ، پلت فرم Nintendo Switch جای خود را حفظ کرده است. به نظر می رسد استراتژی نینتندو مبتنی بر گسترش اکوسیستم است ، نه بر تعویض فوری تجهیزات قدیمی. نینتندو با داشتن بیش از 5 میلیون کاربر فعال سالانه در سراسر اکوسیستم سوئیچ ، بدون تغییر کاربران اصلی خود توانست یک پل مؤثر بین نسل قبلی و نسل جدید ایجاد کند.
شتاب رشد در این فصل نشان دهنده قدرت پایدار برند نینتندو ، محبوبیت حق رای دادن و استراتژی آن بر اساس این سکو است. نرخ پذیرش اولیه نینتندو سوئیچ 2 ، که نتیجه نوآوری سخت افزار و جذابیت نرم افزار است ، نشان می دهد که این شرکت در طول سال مالی جاری و بعد از آن در موفقیت ماندگار است.
در حالی که فصل تعطیلات در حال نزدیک شدن و افزایش تولید است ، او نینتندو را بررسی می کند تا ببیند که چگونه این پیشنهاد را مدیریت می کند ، لیست بازی ها را گسترش می دهد و بر اساس موفق ترین کنسول در تاریخ خود به پیشرفت خود ادامه می دهد.
