کیم هیونگ تائه ، کارگردان ستاره ستاره ، در مصاحبه ای با تاریخچه بازی صحبت کرد. این بازی به دلیل مبارزات سریع ، جلوه های تصویری چشمگیر و موسیقی متن فیلم بسیار مورد تحسین قرار گرفت. یک جنبه کمتر قابل مشاهده داستان بازی است. موضوعی که استودیو را تغییر می دهد ، قصد دارد بازی را در دنباله توسعه بهبود بخشد.

Stellar Blade از نظر فروش و تعداد بازیکنان در رایانه های شخصی عملکرد بسیار خوبی دارد و مخاطبان بزرگ آخرین استودیوی تغییر مکان را تجربه می کنند. چیزهای خوب زیادی در مورد این بازی وجود دارد ، بنابراین او نکات باورنکردنی زیادی را در انتقاد دریافت کرده است. یک نکته ثابت در همه نظرات تاریخچه بازی را هدف قرار داده است. آنچه تغییر می داند باید آن را در بازی های بعدی به عنوان یک هدف اصلاح کند.
در مصاحبه ای با مجله مجله ، کارگردان Stellar Blade ، کیم هیونگ تائه ، از جنبه های مختلف بازی ، بندر رایانه شخصی بازی و موارد دیگر صحبت کرد. این صفحه از ژاپنی ها ترجمه شده است ، بنابراین ممکن است اینها دقیق و قابل اعتماد نباشند. کارگردان گفت انتقاد بازی:
من فکر می کنم واقعیت این است که داستان ضعیف است. سیستم اصلی گیم پلی نسبتاً زود به پایان رسید ، اما برش ها بزرگترین چالش بودند. در بازی های اکشن که روایت دارند ، Cutins نقش مهمی در روایت بازی می کند. به این دلیل است که انتقال همه حساب ها با عمل دشوار است. بنابراین ما مجبور شدیم داستان را از طریق دکمه ها حرکت دهیم و در ابتدا می خواستیم گربه های زیادی بسازیم.
کارگردان با توضیح ادامه داد:
هزینه ساخت گربه بسیار زیاد بود و ما مجبور شدیم گربه هایی را که دیدگاه جهان یا داستان شخصیت ها را تکمیل می کردند ، به استثنای خط اصلی تاریخ کاهش دهیم.
به نظر می رسد که علیرغم فروش مهم تیغه ستاره ای و همچنین موفقیت استودیو ، الهه پیروزی: Nikke ، استودیو تغییر مکان باید بودجه بیشتری داشته باشد و منابع بیشتری برای اجرای داستانی در گیم پلی تحسین شده ستاره ستاره داشته باشد.