اگرچه فقط دو بازی اصلی در سری NIER منتشر شد (اگر نسخه های Remastered و Mobile را در نظر نگیریم) ، این حق رای دادن 6 ساله بود. نکته ای که به وضوح نشان می دهد که مدتهاست توسط آخرین بازی اصلی منتشر شده است. اگرچه هیچ خبری از معرفی یک بازی جدید به این سالگرد وجود نداشت ، Square Enix با چند توییت ، یک پخش زنده ویژه و مصاحبه با سازندگان اصلی این سریال ، این فرصت را جشن گرفت.

خالق Nier ، یوکو تارو و تهیه کننده وی ، یوسوکه Saito ، کسانی هستند که محبوبیت حق رای دادن را منفجر می کنند. به تازگی ، این دو در طی پنج سال در سریال NIER مصاحبه شده اند. در این مکالمه از آنها در مورد منابع الهام ، لحظات مورد علاقه و بزرگترین چالش در توسعه بازی سؤال شد. طبق معمول ، پاسخ های یوکو تارو بسیار عجیب بود.
یکی از نکات جالب که تارو در این مصاحبه تأکید می کند این است که در طی فرآیند انکار: Automata ، IT صعود او آمد و بارها و بارها به ترک پروژه فکر کرده است. به گفته وی ، یکی از دشوارترین چالش ها این بود که او مجبور بود هر روز ساعت 9 صبح در دفتر شرکت کند ، اگرچه او با Square Enix به عنوان یک کارآفرین آزاد کار می کرد و ساعت خاصی از کار نداشت.
بزرگترین چالش برای من ممکن است این باشد که حتی اگر من برای ساعات خاص کار قراردادی نداشتم ، به من گفته شد که باید هر روز ساعت 9 صبح در دفتر باشم و به مرز عزل رفتم.
در این راستا ، یوسوکه Sito می گوید که یکی از چالش های بزرگ او زمانی بود که به نظر می رسید تارو همه چیز را ترک می کند و او تارو را متوقف کرده است. سرانجام ، این دو در این پروژه ماندند و نتیجه یک بازی تحسین شده برای Deny: Automata فراخوانده شد.
ما امیدواریم که تجربه کاری در این عنوان نه تنها از بازگشت به انکار کسر در آینده نزدیک خودداری کند. در حقیقت ، به نظر می رسد که هر دو در پایان سال گذشته به یک کنفرانس بزرگ مراجعه زیادی کرده اند ، زیرا وی گفت که می تواند برای بازی بعدی یا پروژه های مربوط به سال کاری انجام دهد. ما امیدواریم که این فقط یک وعده توخالی نبوده و به زودی خبرهای خوبی را خواهیم شنید.