سوال: همه می دانیم که شما جایگزین کوری بارلوگ شده اید. شخصی که نسخه قبلی را به موفقیت بی سابقه ای رساند. آیا این در کنار این واقعیت که بسیاری از طرفداران از شما انتظار دارند که رهبر پروژه باشید تا Ragnarok را به بهترین بازی 2022 تبدیل کنید، فشار بیشتری بر شما وارد می کند؟
اریک ویلیامز، کارگردان God of War Ragnarok در مصاحبه ای جالب، نگرانی هایی را درباره این دنباله مورد انتظار بیان کرد. با ما بمان.
همانطور که می دانید بازی مورد انتظار God of War Ragnarok مانند نسخه قبلی توسط کوری بارلوگ کارگردانی نشده بود و استودیو سانتا مونیکا این وظیفه را به اریک ویلیامز واگذار کرد. در حالی که گیمرها تمایل دارند Ragnarok را با God of War 2018 مقایسه کنند، به نظر می رسد اریک ویلیامز علاقه ای به این کار ندارد. در یک مصاحبه ویدیویی، از ویلیامز پرسیده شد که آیا با توجه به موفقیت بزرگ سلفش، کارگردانی راگناروک بر او فشار زیادی وارد می کند یا خیر. در ادامه می توانید این سوال جالب و پاسخ آن را بخوانید.
ویلیامز: من اینطور نمی بینم. حقیقت این است که من بیش از 20 سال با بارلوگ کار کرده ام. ما سابقه طولانی همکاری با یکدیگر داریم. من همیشه پشت صحنه بودم و به کوری کمک کردم تا به جایی که الان هست برسد. من عاشق این رابطه هستم. کوری بارلوگ به من گفت که خسته است و باید مدتی استراحت کند. او به من پیشنهاد داد که این بار تجارت را به عهده بگیرم. کوری همچنین گفت که به من اعتماد کامل دارد و مطمئن است که من به وظیفه خود خواهم رسید. من و کوری احترام متقابل زیادی قائل هستیم. ما با هم صادق هستیم و وقتی از چیزی ناراضی هستیم بدون هیچ تردیدی آن را با طرف مقابل در میان می گذاریم. ما از صحبت کردن در مورد مسائل دشوار با یکدیگر دریغ نمی کنیم. وقتی مشکلی پیش می آید، بحث نمی کنیم و صدای خود را بلند نمی کنیم. اما در عین حال این ذهنیت را داریم که اگر امروز یکی از ما درست باشد، فردا می تواند حق با دیگری باشد. وقتی چنین سطحی از اعتماد بین خود دارید، هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که باورش برایش سخت است. وقتی این مشکلات تمام شد، خیلی راحت تر می شود. از طرفی حقیقت این است که من به دنبال یک چالش جدید بودم. عوامل زیادی دست به دست هم دادند تا وظیفه کارگردانی God of War Ragnarok را به من بدهند. قبول دارم که اجرای این پروژه کار پر استرسی است، اما این فشار در واقع یک مسئولیت بزرگ است. باید بگویم که اعضای تیم تلاش زیادی کرده اند تا فرنچایز God of War را به جایی که الان هست برسانند. بنابراین باید تمام تلاشم را بکنم که شرمنده آنها نباشم. نکته دیگر این است که من هرگز نمی خواهم هواداران را ناامید کنم. به همین دلیل علاقه ای ندارم که طرفداران این بازی را مال من و عنوان قبلی را مال بارلوگ بدانند و همیشه این دو نسخه را با هم مقایسه کنند. من میخواهم بازیکنان راگناروک را اثری بدانند که هدفش تعریف حماسه نورس است. حتی اگر هیچکس متوجه نقش من در این بازی نشود و فکر کند بارلوگ همه چیز را از پشت صحنه کنترل می کند، باز هم مشکلی با آن نخواهم داشت. من علاقه ای به بهانه تراشی در حین اجرای یک پروژه ندارم. در حالت ایده آل، شما دوست دارید مراحل یک پروژه بزرگ مانند نوشتن یک کتاب، فصل به فصل بدون هیچ وقفه ای پیش برود. یکی از اهداف اصلی من ایجاد چنین شرایطی در محیط کاری و تکمیل توسعه بازی بدون ایجاد وقفه بوده است.
شاید طرفداران God of War Ragnarok با نسخه قبلی مقایسه کنند. با این حال این سوال نیز بخشی از داستان خلق این اثر است. اگر نظرات و نظرات کسانی که توانسته اند ساعات اولیه این بازی را تجربه کنند درست باشد، Ragnarok نه تنها توانست انتظارات را برآورده کند، بلکه از آن ها نیز فراتر رفته و دنباله ای شایسته برای God of War 2018 به حساب می آید. God of War Ragnarok خواهد بود. در 9 نوامبر برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری