کارگردان ELDEN RING: Nightreign مضطرب بود که مانند تجربه های قبلی تجربه آهسته ای را از دست بدهد ، اما می گوید که تیم Formsoftware تجربه جدید و متفاوتی را می خواست.

استودیوهای پنیر به توسعه زیر و چند نفره حلقه Elden رسیده اند: Nightreign با “دو وسیله مهم” ؛ در عین حال ، نگرانی های خاصی در مورد ساختار بازی سه روز و تأثیر آن بر سبک ساکت و متفکر آثار قبلی مطرح شده است. در آثاری مانند Dark Souls و Bloodborne ، یکی از اصلی ترین لذت ها علاوه بر شکست دادن باس در چندین نوبت ، در مکث ، نگاه کردن به بهشت چشم ها و تبدیل ویرانه های قدیمی و محیط های بازیابی چشم.
اما در nightreign ، چنین آزادی وجود ندارد. هر دور از بازی حدود 5 دقیقه طول می کشد و طی سه روز گفته می شود. اگر می خواهید به فینال پایین برسید و برنده شوید ، باید حرکت کنید ، دشمنان را از بین ببرید و منابع را جمع کنید. کارگردان بازی ، جونیا ایشیزاکی ، در مصاحبه ای با Gameradar تأیید کرد که ساختار سریعتر بازی برای تیم توسعه یک نکته دشوار است. او این را توضیح داد.
به طور طبیعی ، نگرانی هایی در مورد این واقعیت وجود داشت که بازیکن دیگر ، مانند حلقه Elden ، حوصله داشت ، در دنیای بازی غرق شد و از نزدیک نگاه کرد. این یک نکته مهم و تعیین کننده برای ما به عنوان خالق و همچنین برای بازیکنان بود. با این حال ، ما به مسیر منتخب خود اعتقاد داشتیم و فکر کردیم که این جهت گیری برای این پروژه خاص مناسب است. هدف ما ایجاد یک تجربه جدید و فرصتی جدید برای ارائه چیز جدید بود ، با یک احساس متفاوت که ما و بازیکنان را به چالش می کشد. به همین دلیل ، من متقاعد شده ام که این تصمیم یک نقطه عطف مهم در توسعه این بازی است.