جونیا ایشیزاکی ، مدیر توسعه Elden Ring Nightreign ، معتقد است که تیم آنها در FromSoftware علاقه ای به دنبال کردن فرزندان صنعت با اضافه کردن سلیقه فرش ندارد ، اما با تمرکز بر تجربه تعاونی ، ویژگی های طبیعی از آن ، او سبک را برای حل آن گرفت. برخی از مشکلات طراحی.
در مصاحبه با وب سایت PC Gamer ، Junya Ishizaki اهداف Elden Ring Nighterign را شرح داد:
هدف ما تمرکز این تجربه ، از عناصر RPG گرفته تا اکتشاف محیط ، ایجاد شخصیت ها و افزایش سطوح آن بود. ما می خواستیم این عنوان به گونه ای باشد که گویی همه چیز در همان زمان در دسترس است و سرانجام با یک باس پایان می یابد. برای انجام این کار ، که بسیار متفاوت از حلقه Elden و عناوین قبلی بود ، تخمین زدیم که باید عناصر و مکانیسم های جدیدی را اضافه کنیم.
او توضیح می دهد:
ما هرگز به خودمان نگفتیم: “سلام ، شرکت های دیگر را انجام ندهید و روند را دنبال نکنید!” مانند یک افزونه جالب که می تواند در عنوان چند نفره ما خوب باشد.
مرحله بتا Elden Ring Nightreign از 5 فوریه آغاز می شود و تا 1 فوریه ادامه خواهد یافت. این نسخه بتا بسته ، که فقط برای کنسول ها در دسترس خواهد بود ، به بازیکنان این امکان را می دهد تا بخش کوچکی از عنوان را کشف کنند. تا آن زمان ، با اطمینان نمی توان گفت که Elden Ring Nightreign از عناوین دیگر سبک الهام گرفته شده است.
Elden Ring Nightreign در تاریخ منتشر نشده برای پلی استیشن 4 ، سیستم عامل های Xbox Series X / S ، PCS ، PlayStation 2 و Xbox One منتشر می شود.