توسعه دهندگان Battlefield 6 از فناوری Ray Trice برای تضمین عملکرد استفاده نمی کنند. حتی برنامه ای برای افزودن این ویژگی وجود ندارد.

بازیکنانی که در هفته های اخیر Battlefield 6 Beta را تجربه کرده اند ، احتمالاً دریافتند که هیچ گزینه ای برای استفاده از فناوری ردیابی قفسه ها در پارامترهای گرافیکی بازی وجود ندارد. توسعه دهندگان همچنین ذکر کرده اند ، بنابراین برخی حدس زده اند که از فناوری ری تریسی در Battlefield 6 استفاده نمی شود. با این حال ، برای اعتماد به نفس بیشتر ، آژانس کتاب طنز بول ، مدیر فنی Ripple Effect Studios (DICE LA سابق). گاو تأیید شده:
در زمان راه اندازی ، بازی از ری تریسی پشتیبانی نمی کند و ما قصد نداریم در آینده نزدیک اضافه کنیم. دلیل این امر این است که ما می خواستیم روی عملکرد بازی تمرکز کنیم. علاوه بر این ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تمام منابع ما برای بهینه سازی بازی برای تنظیمات پیش فرض هزینه شده است. ما به سرعت تصمیم گرفتیم که استفاده از ری تریسی را کنار بگذاریم تا اطمینان حاصل کنیم که عملکرد برای همه کاربران مناسب است.
البته برخی فکر می کنند که این یک زمینه است ، زیرا Battlefield V یکی از اولین عناوین برای حمایت از فناوری Transing Ray در سال ششم بود. سه سال بعد ، Battlefield 2042 همچنین از فناوری Ray Trice برای نمایش سایه ها استفاده کرد. با این حال ، کلمه گاو منطقی به نظر می رسد ، زیرا در توسعه یک چند نفره رقابتی ، اول از همه ، عملکرد باید روی عملکرد متمرکز شود.
بازیکنان نیز از آن استقبال کردند. نسخه Battlefield 6 Beta به بزرگترین نسخه بتا این حق رای دادن تبدیل شده است. کاربران کارت NVIDIA GeForce می توانند از فناوری هایی مانند وضوح فوق العاده DLSS ، تولید فریم و تولید چند داستان برای بهبود عملکرد بازی استفاده کنند. کاربران AMD و Intel همچنین می توانند از FSR 3 و XESS استفاده کنند.
نسخه کامل بازی در تاریخ اول اکتبر برای رایانه های شخصی ، PlayStation 4 و Xbox Series X / S منتشر می شود.