Hideaki Itsuno بابت روند تولید Dragon's Dogma 2 که بیش از یک دهه به طول انجامید عذرخواهی می کند.

پس از پایان نسل هفتم بازیهای ویدیویی، چیزی که به وضوح در بین گیمرها مشهود بود، طولانی شدن روند ساخت یک بازی بود که به نظر میرسید روند صعودی فزایندهای داشته باشد. امروزه تقریبا نیم دهه طول می کشد تا یک بازی با سطح کیفی مناسب تولید شود. بنابراین تعجب آور نیست که برخی از پروژه ها گاهی اوقات این میانگین را رد می کنند یا به هر دلیلی به تأخیر می افتند.
کارگردان The Dragon's Dogma 2، با این حال، بابت روند طولانی توسعه عذرخواهی کرد و گفت: «مایه شرمساری است که او و تیمش بیش از 10 سال برای ساخت این محصول طول کشیده اند». او اشاره می کند که دنباله ای وجود خواهد داشت و توضیح می دهد که چرا این اثر می توانست خیلی زودتر منتشر شود.
Itsuno می گوید:
من خیلی دوست داشتم که امکان انتشار دنباله ای درست بعد از بازی اصلی وجود داشت. من واقعا متاسفم که باعث شدم این همه سال صبر کنیم. من واقعاً از اینکه طرفداران زیادی داریم که از کیفیت بازی راضی هستند و سال ها از آن حمایت کرده اند، سپاسگزارم. این واقعیت که بازی ما طرفداران داشت – چه در داخل و چه در خارج از Capcom – قطعا یکی از مواردی بود که به تحقق پروژه کمک کرد.
او بیشتر جلسات ایده پردازی تیمش را توضیح می دهد:
ما جلسات چند روزه داشتیم که در آن اعضای تیم ایدههایی را مطرح میکردند که میتوانست در بازی به نتیجه برسد، و سرگرمکنندهترین ایدهها زمانی به وجود میآمد که کارمان ما را تا دیروقت بیدار نگه داشت. وقتی به مرحله پیاده سازی رسیدیم، واقعاً برایمان مهم نبود که ایده ها سرگرم کننده یا سبک باشند و تا جایی که می توانستیم آن ایده ها را وارد بازی کردیم.
Dragon's Dogma 2 قرار است در تاریخ 8 آوریل 1403 (22 مارس 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و S منتشر شود.
منبع: Gamereactor

