یک توسعه دهنده جانباز Ubisoft ، که سابقه تحقق آثاری مانند Assassin’s Creed 3 و Far Cry 4 را دارد ، معتقد است که کلید ساختن یک بازی جهانی باز ، پذیرش کمدی ذبح ذاتی ژانر و نشان دادن کنترل وقایع جهانی آن از پیش تعیین شده است.

در مصاحبه ای با مجله Edge ، Assassin’s Creed 3 و Far Cry 4 ، نگاهی به گذشته و به نوعی در تمرینات وی کمک کرده است ، گفت که توسعه دهندگان “باید عمیقاً بازیکن را درگیر کنند” تا واقعاً دنیای آزاد را دوباره به دست آورند. “شما باید بازیکنان را به دنیای طنز آمیز غرق کنید و به آنها اجازه دهید با موقعیت های عجیب و غریب و پیامدهای اغراق آمیز مقابله کنند.”
یک سیلی یا یک کمدی اغراق آمیز نوعی کمدی است که مملو از جنجال ، سر و صدا ، سر و صدا و تمسخر و شوخی های جسمی و جسمی اغراق آمیز است. فیلم های خاموش توسط چارلی چاپلین و لورل و هاردی نمونه های کلاسیک ژانر هستند. اکنون هاچینسون معتقد است که به بازیکن اجازه می دهد تا به طور طبیعی با جهان گشت و گذار و تعامل داشته باشد ، با احتمال وقایع غیر منتظره و خنده دار ، فضایی جالب و سرگرم کننده را به آنها ارائه می دهد تا بتواند از محیط استفاده کند. او ادامه داد.
من فکر می کنم که در بازی های دنیای آزاد ، به ویژه ، وقتی ایده وقایع از پیش تعیین شده را کنار می گذارید و می گویید نه ، بازیکن مسئول تقویم وقایع است. این مانند یک کمدی سیلی است و شما فقط به خودتان شوخی می کنید یا سناریوهای خنده دار. سپس ناگهان (تعامل بازیکنان با جهان) به یک کمدی تعاملی تبدیل می شود و دوباره برای آنها خنده دار می شود.