Platinumgames ، استودیویی از عناوین افسانه ای از Bayonetta و Deny: Automata ، با موجی از استعفا از افراد برجسته و کلیدی خود دست و پنجه نرم می کند.

معاون سابق رئیس جمهور پلاتینومگامز گفت: پنج توسعه دهنده باتجربه از بازی های پلاتین جدا شده اند ، موضوعی که پس از مجموعه ای از پروژه های ناموفق ، نگرانی در مورد آینده استودیو را برانگیخت.
افرادی که از استودیو جدا شده اند عبارتند از:
- Takahisa Tara (Takahisa Taura): مدیر زنجیره ای و طراح ارشد انکار: اتومات
- یوسوکه میاتا (یوسوکه میاتا): کارگردان Bayonetta 3
- Tinari (Abbee Tinari): مدیر Bayonetta Origins: Cereza و Demon گمشده
- Kenji Saito: کارگردان Metal Gear Rising: Revenge وت ترانسفورماتور: ویرانی
- Masaki Yamanaka: طراح شخصیت های شخصیت ها سلطنت هرج و مرج و سریال شرارت مقیم
این افراد قبلاً از خروج خود از پلاتین در صفحات شبکه های اجتماعی خود یاد کرده اند. Sito ، Thara و Yamanaka منابع بازی های پلاتین X / Twitter خود را حذف کرده اند ، در حالی که Tinhari مشخصات خود را در Sky Blue به روز کرد و هلسینکی فنلاند را به عنوان یک کار جدید معرفی کرد.
جدایی این افراد کلیدی پس از ترک کامیا در پایان سال ، هنگامی که او استودیوی Clovis را برای توسعه Okami 2 با همکاری Capcom تأسیس کرد. کامیا دلیل ترک اختلافات خلاقانه خود را نقل کرد و گفت که به دنبال استودیویی برای مطابقت با “اعتقادات خلاق” خود است. اکنون شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سایر بازی های ارشد پلاتین سابق می توانند در Cloders به وی بپیوندند ، اگرچه هیچ تأییدی وجود ندارد.
بازی های پلاتین در سالهای اخیر مشکلات زیادی داشته است. علیرغم تحسین بزرگ Bayonetta 3 ، بازی خدمات پاییز بابل شکست خورد و مقیاس اول سال اول مصدومیت عمیق در استودیو را لغو کرد.
اخیراً اعلام شده است که Platinum Games توسعه دهنده پروژه Ninja Gaiden 4 از تیم نینجا است. این اخبار پذیرای مثبت دریافت شده است ، اما این واکنش عمومی و انتقاد پس از انتشار بازی خواهد بود ، که تعیین می کند که آیا این عنوان توانسته است همان جاذبه ای را که برای بازی های پلاتین شناخته شده است ، بازیابی کند.